• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
3
نماینده آستارا در مجلس خبر داد:

تعطیلی فعالیت‌های عمرانی راه آهن آستارای ایران/بیکاری ۵۰۰ کارگر

  • کد خبر : 10118
  • 13 اردیبهشت 1398 - 10:05
تعطیلی فعالیت‌های عمرانی راه آهن آستارای ایران/بیکاری ۵۰۰ کارگر
آستارا- نماینده آستارا در مجلس با اشاره به کوتاهی مسئولان در تحویل اسناد مالی، پیمانکاری و توسعه پروژه راه آهن آستارای ایران به طرح آذربایجانی از تعطیلی این پروژه و بیکاری ۵۰۰ کارگر خبر داد.

به گزارش گیلان شهر  ولی داداشی بعد از ظهر پنچ شنبه در جمع خبرنگاران که در دفتر نماینده آستارا در مجلس شورای اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: راه آهن آستارا با سرمایه گذاری ۶۰ میلیون دلاری جمهوری آذربایجان ساخته خواهد شد.

وی با بیان اینکه اجرای کامل این پروژه از سوی این کشور عملیاتی می‌شود، افزود: متأسفانه مسئولان مربوطه در ایران در تأیید اسناد مالی، پیمانکاری و توسعه پروژه کوتاهی کرده و عدم تحویل اسناد مالی پروژه راه آهن آستارا به مقامات جمهوری آذربایجان این پروژه را تعطیل و به تعویق انداخته است.

داداشی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز اسناد مالی این پروژه به طرف آذری برای دادن بدهی‌های پیمانکار طرح واگذار نشده است، گفت: هم اکنون ۵۰۰ کارگر ایرانی که در این راه آهن مشغول فعالیت‌های عمرانی و توسعه‌ای بودند از کار بیکار شده‌اند.

نماینده آستارا در مجلس با تاکید بر اینکه پیگیر خط اعتباری این پروژه هستیم، ادامه داد: بعد از اتمام کامل پروژه راه آهن آستارای ایران ۱۰۰۰ نفر در این طرح ریلی مشغول به کار خواهند شد.

وی افزود: در مجموعه راه آهن آستارای جمهوری اسلامی ایران انبارهای نفت و قیر، انبارهای عمومی، باراندازهای بزرگ و همچنین سیلوهای گندم ساخته خواهد شد.

داداشی ادامه داد: در حال حاضر راه آهن آستارا با ۲۰ درصد ظرفیت فعال است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10118

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics