• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
3
احمد سیاوش‌پور

۹۱۳ زندانی با جرایم غیرعمد در گیلان نیاز به حمایت دارند

  • کد خبر : 10741
  • 29 اردیبهشت 1398 - 21:49
۹۱۳ زندانی با جرایم غیرعمد در گیلان نیاز به حمایت دارند
رئیس کل دادگستری گیلان گفت: از مجموع ۸ هزار و ۶۰۰ زندانی با جرایم غیرعمد در گیلان، بیش از ۲ هزار نفر آزاد شدند ۹۱۳ نفر از آنها نیازمند حمایت نیکوکاران هستند.

به گزارش گیلان شهر ، احمد سیاوش‌پور عصر امروز در جشن گلریزان کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گیلان در رشت اظهار داشت: دشمنان امروز شاهد ایستادگی و مقاومت ملت بزرگ ایران در مقابل زورگویی‌های استکبار جهانی هستند.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه مردم در عرصه‌ها و میادین مختلف همواره دلاورانه نقش ایفا کردند خاطرنشان کرد: امروز دشمنان می‌دانند که با چه مردم مقاوم و هوشیاری روبه‌رو هستند اما دشمن همچنان در این مسیر مانور می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران همواره پیگیر، هوشیار و آگاه هستند و از دشمنی دشمنان لجوج نیز اطلاع دارند گفت: افراد بی‌گناهی با جرائم غیرعمد در زندان‌های کشور هستند که بر اثر نوسانات اقتصادی امروز دچار ضرر و زیان شدند و نیاز به حمایت دارند.

سیاوش‌پور خاطرنشان کرد: زندانیان با جرائم غیرعمدی با وجود گرفتار در بند بودن در زندان‌های کشور، انسان‌های شریف، با آبرو و عزتمندی هستند که به دلیل مسائل مختلف و فشار‌های اقتصادی گرفتار زندان شدند.

رئیس کل دادگستری گیلان با بیان اینکه با زندانیان با جرایم عمدی قاطعانه برخورد می‌شود اظهار داشت: زندانیانی که جرایم‌شان عمد است طبق حکم دین اسلام و قانون کشور با آنان برخورد می‌شود و محدویت‌هایی برای آنان ایجاد می‌شود.

وی با بیان اینکه هزار و ۲۷۱ نفر زندانی با جرایم غیرعمد در استان گیلان هستند گفت: از مجموع ۸ هزار و ۶۰۰ زندانی با جرایم غیر عمد در گیلان، بیش از ۲ هزار نفر آزاد شدند و امروز ۹۱۳ نفر زندانیان با جرایم غیر عمد نیازمند کمک و حمایت نیکوکارانه هستند.

سیاوش‌پور با اشاره به اینکه در نهایت تنها نام و آثار نیک از انسان بر جای می‌ماند ابراز داشت: امیدواریم که با حمایت نیکوکاران عزیز، به زودی تمام زندانیانی با جرایم غیر عمد در زندان‌های استان گیلان هستند آزاد شده و به کانون گرم خانواده برگردند.

رئیس کل دادگستری گیلان خاطرنشان کرد: دولت و دکتر نوبخت نیز در ایام اخیر مبلغ ۵ میلیارد تومان برای آزادی زندانیان غیرعمد در استان گیلان به این استان اختصاص دادند که بخشی از این اعتبار برای آزادی بانوان زندانی با جرایم غیرعمد در نظر گرفته می‌شود.

انتهای پیام/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10741

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics