• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4

پرداخت تسهیلات ۴۰میلیون تومانی با سود ۹ درصد به متقاضیان باز آفرینی شهری

  • کد خبر : 10583
  • 26 اردیبهشت 1398 - 20:26
پرداخت تسهیلات ۴۰میلیون تومانی با سود ۹ درصد به متقاضیان باز آفرینی شهری
معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان با تأکید بر استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت‌وساز گفت: در شهر رشت با توجه به بافت فرسوده، ۴۰ میلیون تومان تسهیلات با سود ۹ درصد به متقاضیان اعطا می‌شود.

به گزارش گیلان شهر ، رضا علی نیا امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هدف اصلی بازآفرینی شهری توجه به مکان‌های فرسوده و حاشیه‌نشین است، اظهار کرد: با توجه به افزایش مهاجرت مردم از روستا به شهرهای مختلف و بزرگ به دلایل مختلف ازجمله بیکاری، با اجرای طرح بازآفرینی شهری به دنبال ایجاد امکانات برای این مناطق هستیم.

وی با اشاره به اعطا شیوه‌نامه تسهیلات کم‌بهره به متقاضیان گفت: با همکاری مسؤولان مربوطه به متقاضیان با شرط رعایت مقررات طرح تفضیلی، شیوه‌نامه اعطای تسهیلات کم‌بهره مشارکت مردمی و ودیعه اسکان موقت برای نوسازی داده می‌شود تا این عزیزان بی‌دغدغه به کار خود بپردازند.

معاون بازآفرینی شهری و مسکن اداره کل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به مبلغ تسهیلات داده‌شده به متقاضیان بیان کرد: برای مناطق مختلف کشور سقف مشخصی برای اعطا وام تعیین شده است و در شهر رشت با توجه به بافت فرسوده، ۴۰ میلیون تومان با سود ۹ درصد است که در صورت درخواست بیشتر توسط متقاضیان بیشتر می‌شود.

علی نیا با درخواست از متقاضیان برای استفاده از فناوری نوین در ساخت‌وساز افزود: استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت‌وساز علاوه بر مقاوم‌سازی آن ساختمان و منطقه، باعث زیباسازی می‌شود که در صورت انجام این کار به مردم ۵۵ تا ۶۰ میلیون تومان وام بیشتر با سود ۱۸ درصد پرداخت می‌شود که اصل‌وفرع تسهیلات مشارکت مدنی و بازآفرینی شهری به مدت ۱۲۰ ماه و با احتساب دوران ماه‌های پرداخت قسط به ۳۰ ماه می‌رسد.

انتهای پیام /۳۳۸۹

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10583

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics