• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9616
3
فلاحتی

هلال احمر در سیل اخیر بسیار خوب درخشید

  • کد خبر : 10462
  • 24 اردیبهشت 1398 - 0:40
هلال احمر در سیل اخیر بسیار خوب درخشید
فلاحتی در استان گیلان با بیان اینکه هلال احمر در سیل اخیر خوش درخشید، گفت: هلال احمر نهادی برگرفته از میان مردم و با مردم است که در هنگام حوادث و سوانح همیشه حضور دارد.

به گزارش گیلان شهر به نقل از  روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان گیلان؛  فلاحتی در دیدار با مدیر و کارکنان هلال احمر اظهار کرد: فعالیت های متعددی در سازمان هایی مانند هلال احمر اجرا می شود که باید با اطلاع رسانی و شفاف سازی این کارها سبب جلب حمایت و اعتماد مردم در مواقع بحران باشید.

وی با تاکید بر نقش هلال احمر در پیشگیری از حوادث بیان کرد: هلال احمر علاوه بر حضور و امداد رسانی در حوادث می تواند نقش مهمی در پیشگیری و شناخت نقاط خطر افرین استان و آموزش و اطلاع رسانی به مردم داشته باشد.

ایشان  در استان اذعان داشت: علاوه بر نقش کشوری و بین المللی می تواند با همراهی ارگان های امداد رسان در شناسایی تهدید های انسان ساخت و طبیعی و ارائه راهکار جهت پیشگیری از آنان موثرتر از قبل عمل نماید.

وی در پایان از فعالیت های خالصانه مدیر و کارکنان جمعیت هلال احمر استان قدردانی کرد.

در ادامه مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با اشاره به تلاش های جمعیت هلال احمر استان گیلان اظهار کرد: تلاش هلال احمر استان ایجاد درآمد جهت پیشرفت موثر در فعالیت های انسان دوستانه و تجهیز امکانات و تجهیزات استان می باشد.

ولی پور با اشاره به افزایش آمار داوطلبان افزود: در سال گذشته قریب به ۳۰ هزار جوان و داوطلب به عضویت جمعیت هلال احمر استان در آمده اند که اولویت اول ما آموزش و فعال سازی این اعضا جهت اشاعه فرهنگ خود امدادی و حضور موثر آنان در انتخابات مجامع هلال احمر در سال آینده می باشد.

وی همچنین ساخت ساختمان اداری و امدادی شعبه شفت و رضوانشهر ، مرکز امداد هوایی استان در چاف لنگرود ، افزایش صد در صدی ناوگان امدادی ۵۰ درصدی خودروهای کمک دار را از دیگر پیشرفت های حوزه امداد عنوان کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گیلان راه اندازی مرکز توانبخشی هلال احمر در مرکز استان را از دیگر اولویت های این جمعیت عنوان کرد.

ولی پور از جمع آوری کمک ۵ میلیارد تومانی نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست استان به سیل زدگان خبر داد و افزود: این کمک ها که ۴۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی و مابقی به صورت غیر نقدی بود که در ۶ مرحله به مناطق سیل زده ارسال شد.

وی همچنین با اشاره به اجرای ۵۶۱ برنامه توسط واحد داوطلبان به ارزش یک میلیارد تومان گفت : این فعالیت ها با مشارکت ۴۷۰۰ داوطلب و عضو فعال هلال احمر استان اجرا شد و هلال احمر نقش تسهیل گر در این برنامه ها را داشت.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10462

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics