• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
2
کوچکی نژاد:

آموزش و پرورش مسیر درست‌تری برای تعلیم و تربیت ترسیم کند

  • کد خبر : 10474
  • 24 اردیبهشت 1398 - 11:08
آموزش و پرورش مسیر درست‌تری برای تعلیم و تربیت ترسیم کند
نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اگر آموزش و پروش فکر کند چنانچه منابع انسانی، نیرو و منابع مالی داشته باشد، به فعالیت‌های پرورشی نیز می‌پردازد در غیر این صورت فقط به آموزش توجه می‌کند، این تفکر غلطی است و نتیجه آن مصرف قلیان و سیگار بین دانش‌آموزان و یا همین فیلم‌هایی می‌شود که اخیرا در شبکه‌های مجازی توزیع شده است.
به گزارش گیلان شهر جبار کوچکی‌نژاد  با اشاره به آمار دانشگاه‌های علوم پزشکی و بهزیستی مبنی بر اینکه ۳۱ درصد دانش‌آموزان سیگار و ۵۱ درصد قلیان مصرف می‌کنند، گفت: درست است که درصدی از دانش‌آموزان قلیان و سیگار مصرف می‌کنند اما این آماری که داده شده و گفتند که بیش از ۵۰ درصد از دانش‌آموزان قلیان مصرف می‌کنند، آمار درستی نیست.

آموزش و پرورش باید عقب گرد کرده و مسیر درست‌تری برای تعلیم و تربیت ترسیم کند

آموزش و پرورش نباید فقط به آموزش توجه کند     

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی افزود: زمانی که آموزش و پرورش فعالیت‌های پرورشی و مشاوره‌های آموزشی را جزء فعالیت‌های دسته دوم خود می‌داند، دچار مشکل در بین دانش‌آموزان می‌شویم. اگر آموزش و پرورش فکر کند چنانچه منابع انسانی، نیرو و منابع مالی داشته باشد، به فعالیت‌های پرورشی نیز می‌پردازد در غیر این صورت فقط به آموزش توجه می‌کند، این تفکر غلطی است و نتیجه آن مصرف قلیان و سیگار و یا همین فیلم‌هایی می‌شود که اخیرا در شبکه‌های مجازی توزیع شده است.

آموزش و پرورش مسیر درست‌تری برای تعلیم و تربیت ترسیم کند

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه آموزش و پرورش باید عقب گرد کرده و مسیر درست‌تری برای تعلیم و تربیت ترسیم کند، تصریح کرد: چنانچه آموزش و پرورش این راه را در پیش گیرد دچار مشکل و بحران نخواهیم شد. به هر حال همانطور که آموزش و پرورش به دنبال استخدام معلم برای تدریس کلاس است، باید به همان اندازه نیز به فکر استخدام معلمان پرورشی و مشاور نیز باشد.

روش‌های سنتی دیگر برای دانش‌آموزان جواب نمی‌دهد

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: مربیان و مشاوران جوان می‌توانند دانش‌آموزان را هدایت کنند چراکه روش‌های سنتی دیگر برای دانش آموزان جواب نمی‌دهد. این نیروی انسانی در حوزه پرورشی است که می‌تواند نافع باشد تا گرفتار این مسائل نشویم و امیدوارم که این موارد اصلاح شود./

پایان پیام

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=10474

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics