• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
4

مراسم گرامیداشت «آرسن میناسیان» در رشت برگزار شد

  • کد خبر : 9156
  • 15 فروردین 1398 - 21:48
مراسم گرامیداشت «آرسن میناسیان» در رشت برگزار شد
به گزارش گیلان شهر ، مراسم سالروز درگذشت مرحوم «آرسن میناسیان» با حضور مدیرکل بهزیستی استان گیلان و چند تن از اعضای شورای شهر رشت برگزار شد.

عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر رشت در این مراسم با اشاره به شخصیت نیکوکار و خیرخواهانه مرحوم میناسیان اظهار داشت: مرحوم میناسیان شخصیت اجتماعی ارزشمند و نیکوکاری داشت و هرگز نیازمندانی را که به ایشان مراجعه می‌کردند ناامید نمی‌کرد.

محمدحسن عاقل‌منش با بیان اینکه آن مرحوم داروها را به‌صورت رایگان در اختیار بیماران نیازمند قرار می‌داد گفت: وی با همکاری خیران گیلانی مانند مرحوم حکیم‌زاده و آیت‌الله ضیابری آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت را تاسیس کرد و این نهاد در سال‌های طولانی در خدمت نیازمندان است.

مدیرعامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت نیز در این مراسم با اشاره به اینکه این آسایشگاه هم اکنون میزبان بیش از ۴۰۰ مددجوی معلول و سالمند است افزود: ۴۵ درصد از مددجویان آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت از شهر رشت، ۵۰ درصد از استان گیلان و ۵ درصد از شهرهای دیگر هستند.

سیدعلی حسینی با تاکید بر اینکه خیران و نیکوکاران همواره نقش مهمی در رفع مشکلات معلولان و نیازمندان داشته‌اند گفت: مردم خیر گیلان همواره با رصد دقیق مشکلات مددجویان آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت، نقش مهمی را در خدمت‌رسانی این مرکز عهده‌دار بودند که از همه آنان تشکر می‌کنم.

به گزارش تسنیم در این مراسم فیلم «موسیو آرسن» به کارگردانی عبدالستار کاکایی به معرض نمایش درآمد و در پایان با اهدای لوح تقدیر از دست‌اندرکاران آن تقدیر شد؛ در پایان مراسم حاضران با حضور بر سر مزار شادروان میناسیان یاد وی را گرامی داشتند.‌

انتهای پیام/ح

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=9156

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics