• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
6
محمد حسن علیپور:

شهرداری رشت تا روز سه شنبه بن شب یلدای کارکنان حجمی را پرداخت خواهد کرد

  • کد خبر : 6799
  • 14 بهمن 1397 - 9:55
شهرداری رشت تا روز سه شنبه بن شب یلدای کارکنان حجمی را پرداخت خواهد کرد

گیلان شهر/  عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تاخیر صورت گرفته از سوی شهرداری در پرداخت بن شب یلدا به کارگران، گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد، حداکثر تا روز سه شنبه بن شب یلدا به کارکنان حجمی شهرداری رشت پرداخت شود. محمد حسن علیپور خاطر نشان کرد: انتظار […]

گیلان شهر/  عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اشاره به تاخیر صورت گرفته از سوی شهرداری در پرداخت بن شب یلدا به کارگران، گفت: با پیگیری های صورت گرفته مقرر شد، حداکثر تا روز سه شنبه بن شب یلدا به کارکنان حجمی شهرداری رشت پرداخت شود.
محمد حسن علیپور خاطر نشان کرد: انتظار می رود این وعده این بار بدون تاخیر محقق شود و هیچگونه کوتاهی و بهانه ای برای تاخیر مجدد در پرداخت ها مورد پذیرش نخواهد بود.
وی با بیان اینکه در شرایط فعلی کارگران با مشکلات اقتصادی بسیاری مواجهند، بیان داشت: با توجه به گرانی های اخیر و در پیش بودن سال نو، کارگران و کارکنان حجمی انتظار دارند با پرداخت این بن هدیه شب یلدا در راستای رفع گوشه ای از مشکلاتشان گام برداریم.
محمد حسن علیپور تصریح کرد: بر اساس پیگیری های صورت گرفته با مدیریت برنامه و بودجه شهرداری رشت مقرر شد، حداکثر تا روز سه شنبه این هفته، بن های شب یلدا به کارکنان حجمی شهرداری رشت پرداخت شود.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=6799

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics