• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
4
جعفرزاده ایمن آبادی با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت میان مسئولان:

رفتار علیه رئیس مجلس در کرج تفرقه انگیز بود/ راهپیمایی ۲۲ بهمن نیازمند وحدت مسئولان است

  • کد خبر : 7191
  • 21 بهمن 1397 - 19:08
رفتار علیه رئیس مجلس در کرج تفرقه انگیز بود/ راهپیمایی ۲۲ بهمن نیازمند وحدت مسئولان است
نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس معتقد است نباید اقداماتی همچون اقدام اخیر در کرج نسبت به رئیس مجلس باعث تضعیف وحدت مسئولان شود چرا که ملت ایران با مشاهده همدلی میان مسئولان حماسه باشکوه‌تری در ۲۲ بهمن خواهند آفرید.

به گزارش گیلان شهر غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی  با بیان اینکه به لطف خدا و به برکت خون شهدا و تحت رهبری مقام معظم رهبری وارد چهلمین سال انقلاب اسلامی شده و  با قدرت در حال پیشرفت هستیم، گفت: هزینه هایی که دشمن طی این سال ها برای زمین زدن نظام جمهوری اسلامی کرده است بسیار زیاد بوده و باید به عصبانی شدن آنها به خاطر عدم نتیجه بخش بودن اقداماتشان حق داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه به خصوص امسال به عنوان چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی آمریکا تلاش های بسیاری برای شکست نظام جمهوری اسلامی کرد و حتی ترامپ به این خاطر هزینه زیادی به دنیا وارد کرد، اظهار داشت: با این حال ترامپ نتوانسته موفقیتی در این زمینه کسب کند و هرچه خواست کشورهای دنیا را نیز با سیاست خود همراه کند نتوانست در یکی از اقدامات خود نیز پیروز شود.

وی در ادامه با بیان اینکه امسال شاهد حضور گسترده تری از سوی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه خواهیم بود، عنوان کرد: امیدواریم اقدامات نابخردانه ای همچون اقدام اخیر در کرج نسبت به رئیس مجلس در جای دیگری تکرار نشود چرا که وحدت میان مسئولان است که می تواند باعث حضور هرچه بیشتر ملت ایران در چنین راهپیمایی باشکوهی شود.

حضور پرشکوه ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن رفراندوم دیگری به نفع جمهوری اسلامی خواهد بود

جعفرزاده ایمن آبادی در ادامه با تأکید بر ضرورت حفظ وحدت میان جریانات سیاسی در زمان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن ابراز داشت: راهپیمایی باشکوه می شود که مسئولان آن در فضای همدلی با یکدیگر رفتار کرده و به نوعی الگوی ملتی باشند که قرار است از آرمان های انقلاب خود در ۴۰ سال گذشته دفاع کنند و این راهپیمایی زمانی دشمن شکن خواهد شد که ملت ایران و مسئولان زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی با وحدت حرکت کنند.

نایب رئیس فراکسیون مستقلین ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن می تواند به عنوان یک رفراندوم فرض شود، رفراندومی که بار دیگر با حضور ملت ایران دسیسه های دشمن را به یأس و ناامیدی تبدیل خواهد کرد./

پایان پیام

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=7191

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics