• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4
در چهل و دومین جلسه کمیسیون ترافیک شورا؛

استفاده از علم روز راهکار برون رفت از مشکلات درآمدی

  • کد خبر : 6987
  • 18 بهمن 1397 - 11:21
استفاده از علم روز راهکار برون رفت از مشکلات درآمدی

چهل و دومین جلسه کمیسیون ترافیک در هفدهمین روز از ماه بهمن با حضور رییس، اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری در عمارت شورا برگزار گردید. به گزارش گیلان شهر/ رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به علمی دیدن مباحث بودجه ای اظهار داشت: یکی از دلائل موثر در به […]

چهل و دومین جلسه کمیسیون ترافیک در هفدهمین روز از ماه بهمن با حضور رییس، اعضای کمیسیون و مدیران شهرداری در عمارت شورا برگزار گردید.
به گزارش گیلان شهر/ رییس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای شهر رشت با اشاره به علمی دیدن مباحث بودجه ای اظهار داشت: یکی از دلائل موثر در به وجود آمدن برخی از مشکلات مالی شهرداری وجود مدیران هزینه ای است که عملکرد آنها بر اساس سیستم مدیریتی سنتی است.
حامد عبدالهی خواستار استفاده از تجربیات شهرهای موفق دیگر در کسب درآمد توسط مدیران شهرداری شد و افزود: با استفاده از تجربیات شهرهای دیگر باید به برنامه های نوین برای افزایش درآمد در بخش سازمان ها رسید.
عضو کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورا با اشاره به اینکه برقراری تعامل با دستگاه های دیگر راهگشای بسیاری از بن بست ها است، افزود: با توجه به شرایط اقتصادی که وجود دارد باید پروژه هایی تعریف شود که توانایی انجام آن با این بودجه را داشته باشیم. همچنین درآمدهایی که مربوط شهرداری است و برخی از دستگاه ها آن را پرداخت نمی کنند، باید برای وصول آن تلاش نمود.
اسماعیل حاجی پور جذب سرمایه گذار را یکی دیگر از راهکارهای موثر در انجام پروژه های مدنظر دانست و اظهار نمود: سرمایه گذار همچون پرنده ای است که بر دوش شهرداری می نشیند ولی متاسفانه برخی آن را از شهرداری دور می کنند.
وی هنر مدیران را تولید ثروت بدون هزینه دانست و از مدیران شهرداری خواست تا شجاعانه به سمت جلو حرکت کنند.
مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت با اشاره به برگزاری جلسات متعدد برای بودجه سال ۹۸ افزود: بودجه نسبت به سال ۹۷ کاهش ۳۰ درصدی داشته که پانزده درصد آن مربوط به مناطق شهرداری می باشد.
آمنه خدابخشی کاهش بودجه شهرداری را در مرکز بیشتر مربوط به سه آیتم دریافت وام، فروش املاک و سرمایه گذاری دانست و درآمد مناطق پنجگانه را ۳۸۱ میلیارد تومان عنوان نمود.
وی با اشاره به بالا رفتن هزینه ها بیان نمود: سازمان ها توان پرداخت هزینه پرسنلی را در کنار پرداختن به امور شهری ندارند.
مدیر برنامه و بودجه شهرداری رشت به سیاست های شورا برای سال ۹۸ اشاره نمود و گفت: برای سال آینده نگاهمان در پروژه های عمرانی به پروژه هایی است که اعتقاد به عملی شدن آن داریم و از پرداختن به پروژه های غیر ضروری و دست نیافتنی پرهیز شد.
آمنه خدابخشی که به جهت بررسی ردیف های بودجه ای مربوط به حوزه حمل و نقل به کمیسیون ترافیک دعوت گردید، اظهار نمود: از بودجه ۳۷۰ میلیاردی بودجه عمرانی حدود پنجاه و هفت میلیارد تومان مربوط به حوزه معاونت حمل و نقل ترافیک می باشد.
وی بودجه حوزه حمل و نقل را به سه بخش اصلی تقسیم نمود و گفت: چهل و چهار میلیارد تومان مربوط به پروژه های مستمر و ۶ میلیارد بابت پروژه های نیمه تمام و ۷ میلیارد نیز برای پروژه های جدید تعریف شد.
خدابخشی بودجه مربوط به سازمان حمل و نقل را ۲۳ میلیارد تومان بیان نمود که قسمت قابل توجهی در بخش جاری بوده است.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=6987

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics