• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9616
4
حامد عبدالهی در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر رشت

اصحاب محترم رسانه که همراهی داشتند کمال تشکر را دارم. خسته نباشید عرض می کنم خدمت دوستانی که بسیار زحمت کشیدند! تا استان های هم جوار رفتند! تا اردبیل و تهران رفتند!دوستانی داشتم که مثل برگ رنگ عوض کردند!/نامه محرمانه چگونه از رسانه ملی سردرآورد!؟

  • کد خبر : 4266
  • 03 دی 1397 - 23:35
اصحاب محترم رسانه که همراهی داشتند کمال تشکر را دارم. خسته نباشید عرض می کنم خدمت دوستانی که بسیار زحمت کشیدند! تا استان های هم جوار رفتند! تا اردبیل و تهران رفتند!دوستانی داشتم که مثل برگ رنگ عوض کردند!/نامه محرمانه چگونه از رسانه ملی سردرآورد!؟
حامد عبدالهی، عضو شورای شهر رشت با تأکید براینکه تمام رفتارهای من مشخص است، گفت: بنده نه دزد هستم، نه سرقت مسلحانه کردم، نه کاری خلاف دیگری و زندگی من مشخص و شفاف است.

به گزارش گیلان شهر – حامد عبدالهی در جلسه عصر امروز شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه قصد نطق نداشتم اما در جهت شفاف سازی برخی مسائل باید توضیحاتی را ارائه کنم، گفت: هرچیزی را که خداوند به انسان می دهد رحمتی است و هرچه را نمی دهد حتما حکمتی دارد.
رئیس شورای استان گیلان با اعلام اینکه دو ماه گذشته برای من درس بسیار خوبی بود، تصریح کرد: در ۴۲ سال زندگی این مسائل را تجربه نکرده بودم. من همواره سعی کردم همه منافع شخصی را فدای دوستانم کنم اما این بار فهمیدم باید دوستان و آدم ها را بهتر بشناسم.

عبدالهی با اشاره به این موضوع که انسان ها را به سه دسته برگ، شاخه و ریشه می توان تقسیم کرد، اظهار داشت: کسانی که ادعا داشتند از زمان کودکی و راهنمایی و دبیرستان با من هم کلاسی بوده اند مثل یک برگ رنگ عوض کردند و با یک باد به راحتی ریختند. برخی دوستانی که در این سالها ادعای رفاقت و نزدیکی داشتند و فکر می کردم باید به آنها تکیه کنم دیدم که شاخه ای بیش نیستند و حاضرند بشکنند تا حامد عبدالهی از بالا به پایین بیفتد. این مسائل برای من درس بود. اما تمام این مسائل من را به ریشه ها رساند. افرادی بودند که در سالهای عمرم رابطه کاری، مالی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی با آنها نداشتم اما دیدم که تا آخر پای من ایستادند و من فهمیدم که باید به این ریشه ها تکیه کنم.

وی افزود: ریشه ها کسانی بودند که اصالت داشتند. سر سفره پدر و مادر بزرگ شده بودند. افرادی بودند که سرد و گرم زندگی را چشیده بودند. این دو ماه درس بسیار خوبی برای من بود. سعی می کنم اتفاقات این مدت را فراموش کنم. من از سن ۷ سالگی فراز و فرودهای بسیاری دیده ام. در تمام این مراحل از زندگی درس گرفته ام و این هم جزیی از تجربه و خاطرات زندگی من خواهد بود و سعی می کنم افراد را ببخشم اما فراموش نمی کنم. خدا ناظر بر اعمال و رفتار این کسانی است که به ظاهر دوست بودند.

حامد عبدالهی خاطرنشان کرد: خسته نباشید عرض می کنم خدمت دوستانی که بسیار زحمت کشیدند! تا استان های هم جوار رفتند! تا اردبیل و تهران رفتند! اگر چیزی می خواستند به خودم می گفتند. من مساله پنهانی ندارم. آنها که سعی کردند زندگی من را شخم بزنند به خودم می گفتند. نیازی نبود افراد را ببینند و صدا ضبط کنند. ای کاش این افراد در زمان شاه به دنیا می آمدند. این نطفه در آن زمان باید به وجود می آمد چرا که شرایط فراهم تر بود و راحت تر می توانستند به هر قیمتی نان در بیاورند و ندگی کنند.

رئیس شورای استان گیلان افزود: من از همکاران خوبم تشکر می کنم و به دوستی با آن ها افتخار می کنم و درس گرفتم که ریشه بودن بسیار مهم است. کسانی که در این مدت در کنارم بودند، اصحاب محترم رسانه که همراهی داشتند کمال تشکر را دارم. بیش از ۴۰۰ پیامک و تماس برایم آمد که ابراز تاسف و ناراحتی داشتند. برای من این افتخار است که هنوز حامد عبدالهی در دل مردم جا دارد و برای همکاران عزیز است.

حامد عبدالهی با ابراز تاسف از اینکه یک خبر محرمانه از رسانه ملی منتشر می شود، خاطرنشان کرد: باز هم این موضوعات برایم اهمیتی ندارد و فراموش می کنم.

این عضو شورا در ادامه گفت: همه می دانند کسانی که می خواهند شهردار شوند باید با دو یا سه گروه دلال بنشیند و با آنها ببندد و دوره پنجم اولین باری بود که این اتفاق نیفتاد. اگر از روز اول با دلالها در سفره خانه ها می نشستم و معامله می کردم این اتفاقات برایم نمی افتاد. این فشار ها روی حامد عبدالهی بود چون حاضر نشد با آن افراد ببندد و معامله کند. ما می خواستیم شهردار را تنها اعضای شورا انتخاب کنند و قطعا شهردار بعدی را هم توسط اعضای شورا انتخاب خواهیم کرد.

حامد عبدالهی در انتها از همه کسانی که در این فضای مسموم رسانه اذیت شدند عذرخواهی کرد و گفت: از همه کسانی که در این مسیر آسیب دیدند و خانواده خودم عذر خواهی می کنم و دستشان را می بوسم. به عنوان یک عضو شورا باز هم در خدمت همه مردم شهر هستم و امیدوارم مثمر ثمر باشم.

گیلان شهر  حامد عبدالهی، عضو شورای شهر رشت با بیان اینکه بنده اعتقاد دارم خداوند هرچه را به آدم می‌دهد رحمت و اگر نمی‌دهد حکمت است، تصریح کرد: اتفاقات چند ماه اخیر برای من درس خوبی بود.

خلاصه خبر

 دوستانی داشتم که مثل برگ رنگ عوض کردند!

عضو شورای شهر رشت با اشاره به اینکه آدم‌ها به سه بخش برگ، ساقه و ریشه تقسیم می‌شوند، گفت: دوستانی داشتم که مثل برگ رنگ عوض کردند، دوستانی هم بودند که فقط شاخه بودند و شکستند و این آزمون باعث شد که دوستانی را شناختم که ریشه دار بودند.

وی ادامه داد: دوستانی که ریشه‌دار هستند بر سر سفر پدر و مادرشان بزرگ شده‌اند.

 افرادی برای شخم زندن زندگی شخصی من به استان‌های دیگر رفتند

عبدالهی همچنین اظهار داشت: من سعی می‌کنم این دوره را فراموش کنم و موضوعات پیش آمده را ببخشم.

وی گفت: دوستانی که تا استان‌های همجوار رفتند و می‌خواستند زندگی مرا شخم بزنند اگر به من از من می‌پرسیدند به آنها در خصوص زندگی خودم توضیح می‌دادم.

عضو شورای شهر رشت افزود: به نظر بنده این آدم‌ها باید در دوران شاه زندگی می‌کردند چون نان خوبی می‌توانستند بخورند و فضای برای آنها کاملا آماده بود.

عبدالهی با تأکید براینکه تمام رفتارهای من مشخص است، گفت: بنده نه دزد هستم، نه سرقت مسلحانه کردم، نه کاری خلاف دیگری و زندگی من مشخص و شفاف است.

حامد عبدالهی هنوز اعتبار دارد | نامه محرمانه چگونه از رسانه ملی سردرآورد!؟

وى با اشاره به اینکه مردم ابراز ناراحتى کردند که چرا به عنوان شهردار انتخاب نشدم، ادامه داد: این موضوع نشان مى دهد که حامد عبدالهى هنوز اعتبار دارد.

عضو شورای شهر رشت گفت: نمیدانم نامه‌ای که محرمانه بود چطور از رسانه ملی و دنیای مجازی سردرآورد!؟

امیدوارم شهردار رشت توسط شورا انتخاب شود نه باندها! | با افتخار به کار خود ادامه می‌دهم

وی با بیان اینکه اگر از روز اول با افرادی که مرا مورد هجوم قرار دادند توافق می‌کردم این مسائل پیش نمی‌آمد، گفت: تمام تلاش ما این بود که شهردار به همت شورا انتخاب شود و امیدوارم شهردار بعدی نیز توسط خود شورا انتخاب شود نه توسط باندها، جریانات و دلالان!

عبدالهی در پایان گفت: بنده با افتخار تمام به عنوان یک عضو شورا به کار خود ادامه می‌دهم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=4266

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics