• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
7

خبرهای ضدونقیض درباره درگذشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی| هنوز دستگاه‌های پزشکی را از وی جدا نکرده‌اند

  • کد خبر : 4219
  • 03 دی 1397 - 10:45
خبرهای ضدونقیض درباره درگذشت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی| هنوز دستگاه‌های پزشکی را از وی جدا نکرده‌اند

گیلان شهر/ علی رغم انتشار خبر درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، ایسنا در تماس با نزدیکان وی مطلع شد که حال عمومی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وخیم گزارش شده ولی هنوز دارای علائم حیاتی و تحت مراقبت های ویژه است.شایعه درگذشت ایشان از شب گذشته در حالی منتشر می‌شود که نزدیکان ایشان این […]

گیلان شهر/ علی رغم انتشار خبر درگذشت آیت الله سید محمود هاشمی شاهرودی، ایسنا در تماس با نزدیکان وی مطلع شد که حال عمومی رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وخیم گزارش شده ولی هنوز دارای علائم حیاتی و تحت مراقبت های ویژه است.شایعه درگذشت ایشان از شب گذشته در حالی منتشر می‌شود که نزدیکان ایشان این خبر را تاکنون تایید نکرده‌اند.

خبرگزاری تسنیم نیز با تائید خبر درگذشت آیت الله هاشمی شاهرودی، نوشته است: آیت‌‌الله هاشمی شاهرودی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام بعد از یک دوره بیماری، دقایقی پیش دار فانی را وداع گفت.
 آخرین وضعیت آیت الله هاشمی شاهرودی  
یکی از اعضای تیم پزشکی آیت الله هاشمی شاهرودی به خبرنگار فارس گفت: از لحاظ پزشکی امکان حیات ایشان وجود ندارد اما خبر فوت را باید خانواده ایشان اعلام کنند.
در همین حال یکی از مسئولان بیمارستانی که آیت‌الله هاشمی شاهرودی در آن بستری است، اعلام کرده‌است که هنوز دستگاه‌های پزشکی را از وی جدا نکرده‌اند.
رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا خبر فوت آیت‌الله هاشمی‌شاهرودی را تکذیب کرد.
هادی کاظمی رئیس بیمارستان خاتم‌الانبیا در گفت ‌و گو با خبرنگاران حاضر در بیمارستان در ارتباط با آخرین اخبار از وضعیت آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده و حال ایشان همانند چند روز گذشته است.
وی در واکنش به اخبار منتشر شده در برخی رسانه‌ها و فضای مجازی گفت: ایشان در قید حیات و زیر دستگاه هستند.
کاظمی تصریح کرد: من همین الان از آی سی یو آمده‌ام، حال‌شان مثل دیروز است که زیر دستگاه مراقبتی بودند، امروزم هم همین طور است. من خبر فوت ایشان را تکذیب می کنم.: برای شفای ایشان دعا کنیم. بار اول‌شان نیست که در آی سی یو بستری می شوند. قبول داریم که این دفعه حال‌شان وخیم تر است؛ اما هم در قید حیات هستند و هم زیر مانیتور مراقبتی اوضاع‌شان رصد می شود.

آیت‌الله سید محمود هاشمی شاهرودی، متولد ۱۳۲۷ در شهر نجف اشرف و از شاگردان برجسته شهید آیت‌الله سید محمدباقر صدر بود.

پدر ایشان آیت‌الله سیدعلی حسینی شاهرودی از اساتید حوزه علمیه نجف محسوب می‌شد. آیت‌الله شاهرودی در نجف از محضر امام خمینی(ره) و آیت‌الله خویی نیز بهره‌مند شده بود.

از دیگر مسئولیت‌های آیت‌الله هاشمی شاهرودی می‌توان به تاسیس و ریاست مجلس اعلای عراق، عضویت در فقهای شورای نگهبان، ریاست قوه قضائیه و ریاست شورای حل اختلاف قوا اشاره کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=4219

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics