• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
6

((((مدعیان انقلابی گری واستانداری که حافظ وحدت ملی است)))

  • کد خبر : 4206
  • 02 دی 1397 - 14:16
((((مدعیان انقلابی گری واستانداری که حافظ وحدت ملی است)))
بنر های توهين آمیز تبلیغات سخنرانی قدوسی نماینده مشهد و کلات در رشت، با عکس دکتر روحانی رییس جهمور در کنار نتانیاهو و چند تن دیگر که توهين به شعور مردم و رئیس جهمور بود به دستور استاندار گیلان جمع آوری شد.

گیلان شهر :((((مدعیان انقلابی گری واستانداری که حافظ وحدت ملی است)))
دو هفته پیش بود که با سفر سرگروه تشکل سیاسی و فرهنگی اصولگرا به گیلان ،سوت آغاز دوباره فعالیت تشکل افراط و تفریط نواخته شد ،ابتدائی ترین عمل این تشکل فرهنگی برگزاری جلسات سخنرانی از باب روشنگری است .جلساتی که به تعداد انگشت شمار در آن حضور دارند ولی تبلیغات آن به گستردگی یک استان است و معمولا هم عکس هایی را در تبلیغات سخنرانی خود استفاده می کنند که دل هر هموطن دوستدار منافع ملی و کشور را بدرد می آورد.عکس رئیس جمهور قانونی وشرعی جمهوری اسلامی را در کنار عکس کسانی می گذارند که از گفتن آن شرم داریم.
معمولا هم سخنران های این جلسات افرادی هستند که به نام دفاع از آرمانهای انقلاب ،انقلابی گری ، وحدت ملی و منافع ملی تیشه به ریشه باورهای اسلامی و منافع ملی این سرزمین می زنند.
این بار سخنران این جلسه به اصطلاح روشنگری جاب آقای قدووسی بود که وی را منتقد سرسخت توافق هسته ای و عضو جنجالی کمیسون امنیت ملی می شناسند.اهل قلم و اهالی سیاست با سخنرانی ها و توئیت های ایشان آشنایی کامل دارند .اما در این نوشتار لازم است چند نکته را یادآوری نموده و برخورد مسئولین گیلان را با این پدیده قدیمی بررسی نماییم.
اگر نحوه برخورد این تشکل را با موضوعات روز کشور بررسی کنیم خواهیم دید که هرگاه رویکرد توسعه ای در دستور کار قرار گیرد ،این موضوعات از جانب این تشکل مغایر ارزش ها قلمداد می شود و به انحائ مختلف به مقابله با جریانات توسعه محور بر می خیزند . در سال های ابتدایی دهه هفتاد این جریانات در مبارزه با سیاست فرهنگی فعالیت میکردند و حواشی پیرامون آنها بسیار زیاد بود اما در دوران دولت نهم ودهم (دولت خودی ها) فعالیت چشمگیری نداشتند ولی در دوران ریاست حمهوری دکتر روحانی گاهی گداری با برگزاری یک تجمع یا سخنرانی خبر ساز می شوند ، موضوع هسته ای و سایر جریانات فرهنگی موضوع اصلی جلسات بوده و درباره این موضوعات سخنرانی و فعالیت نموده اند.
اما هیچ اهل تفکری با زبان نقد مخالف نیست ،افراط و تفریط این جریانات مسبب رنجش خاطر میشود ،گاهی چنان فریاد می زنند که تمام خودی ها دشمن پنداشته میشوند و گاهی چنان سکوت می کنند ،که اگر تمام دارایی این کشور حیف و میل شود برایشان چندان مهم نیست.
اگر به سخنرانی جناب قدوسی در رشت دقت کنیم (تمام مشکلات اقتصادی کشور از سرمایه دارانی همچون نعمت زاده ها و زنگنه هاست)نقل به مضمون
این فرمایشات حاصل رویکرد شخصیت پرستی است ،لازم است نکته ای را یادآور شوم .
شخصیت پرستی جز آن نیست که شخصیتی خود را به ما عرضه میکند و ما تمام خوبی هایی را که از سر توهم در خود نمی بینیم،به او نسبت می دهیم و او را چنان بزرگ می کنیم که دیگر نمی توانیم هیچ خطایی را در آن شخص ببینیم و تمام عملکرد وی برای ما حجت است،همچنان که دوران ۸ ساله دولت نهم و دهم چنان از عملکرد رئیس دولت تعریف و تمجید می کردند که حاضر به دیدن هیچ عیب و خطایی نبودند.
سوال از جناب قدوسی این است آیا مدیریت جهانی دولت نهم و دهم مسبب ایجاد سرمایه دارانی همچون رحیمی ها ،مرتضوی ها و زنجانی ها نشد ؟ جناب قدوسی رفتار متناقص شما در اذهان مردم خواهد ماند.
از جناب قدوسی میخواهیم که کمی بیشتر به فکر منافع ملی و وحدت ملی باشید تا اینکه تمام تقصیرات را به یک جریان نسبت دهید و خود و عملکرد دوستان خود را نادیده بگیرید.
اما دربرخورد استانی با این دست سخنرانی ها و تبلیغات این سخنرانی ها در ادوار گذشته ،همیشه مسئولان گیلانی بر اساس تساهل و تسامح با این موضوع برخورد کرده اند . چنانکه که هیچ کس به خود اجازه برخورد با توهین های میدانی این افراد را نمیداد و بسیاری از این بنر های توهین برای روزها در سطح شهر مشاهده میشد و از سطح شهر جمع آوری نمی شد.این بار هم عکس جناب دکتر روحانی را در کنار نخست وزیر غاصب صهیونیستی قرار داده بودند که جای بس تاسف برای بانیان این امر دارد .اما استاندار جوان گیلان با قدرت در همان ساعت های اولیه نصب تابلو های تبلیغاتی را از سطح شهر جمع آوری کرد و شاید این رفتار استاندار گیلان مصداق بارز حفظ وحدت ملی در راستای منافع ملی باشد و به مدعیان انقلابی گری گوشزد نماید که به خود آیند تا در حراست از ایران اسلامی که میراث هزاران شهید و تفکر امام راحل(ره)بوده بیشتر اهتمام ورزند و از ایجاد تفرقه بین مردم بپرهیزند …..

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طی دوران نمایندگی مجلس به هر شهری بنرهایش از بیلبوردهای تبلیغاتی پایین کشیده شده گفت: نماینده مردم در مجلس هم‌تراز با مقامات است و باید به مردم گزارش دهد و هدفشان تنها نقد نیست بلکه کمک به دولت و نظام است.
قدوسى این سخنان را در حالى گفت که
بنر های توهین آمیز تبلیغات سخنرانی اش در رشت، با عکس  دکتر روحانی رییس جهمور در کنار نتانیاهو و چند تن دیگر که توهین به شعور مردم و رئیس جهمور بود به دستور استاندار گیلان جمع آوری شد.

 (اقای قدوسی این چه کمکی است که با توهین به رئیس جمهور یک کشور، دولت و نظام آمیخته است و باعث نفاق و تفرقه است)

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=4206

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics