• امروز : پنج شنبه - ۶ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 25 April - 2024
کل اخبار 9629
3
سردار غیب‌پرور در گیلان‌‌:

پیروزی در عرصه فضای مجازی نیاز به رفتار مجاهدانه دارد

  • کد خبر : 3807
  • 28 آذر 1397 - 13:47
پیروزی در عرصه فضای مجازی نیاز به رفتار مجاهدانه دارد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فضای مجازی مانند عملیا‌ت‌های دوران دفاع مقدس یک میدان جهاد و مبارزه است که باید با رفتار مجاهدانه پیروز شد. گیلان شهر/ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در همایش فعالان فضای مجازی بسیج استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی در رشت اظهار داشت: اگر توقع پیروزی در […]

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: فضای مجازی مانند عملیا‌ت‌های دوران دفاع مقدس یک میدان جهاد و مبارزه است که باید با رفتار مجاهدانه پیروز شد.

گیلان شهر/ سردار سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب‌پرور صبح امروز در همایش فعالان فضای مجازی بسیج استان گیلان در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد اسلامی در رشت اظهار داشت: اگر توقع پیروزی در جبهه‌ جدید فضای مجازی داریم باید رفتار مجاهدانه داشته باشیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان اینکه استان گیلان نخستین استان از لحاظ برگزاری تجمع فعالان فضای مجازی بسیج است، ابراز داشت: برگزاری این همایش نشان‌دهنده وجود انگیزه‌های انقلابی و ظرفیت بالا در سطح استان گیلان است.

سردار غیب‌پرور با اشاره به رویداد‌های مهم و عبرت‌انگیزی که در دی‌ماه سال ۱۳۶۵ و در دوران دفاع مقدس اتفاق افتاد تصریح کرد: عملیات کربلای ۴ و ۵، یک بخش تاریخی مهم ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس است که در این عملیات‌ها پیروزی‌های بزرگی نصیب رزمندگان اسلام شد.

وی با بیان اینکه حضور انسان‌های مجاهد و با انگیزه در عملیات کربلای ۵ منجر به پیروزی‌های بزرگ شد، خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم به نحوی میدان عملیات است و فرقی با عملیات‌های دوران دفاع مقدس ندارد و باید با رفتار مجاهدانه در این عرصه هم پیروز شویم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه جهادگران باید از استحکام فکر و اندیشه ناب اسلامی برخوردار باشند افزود: شهدا افرادی با انگیزه‌های پاک الهی، مجاهد و ایثارگر بودند که به خط انقلاب و اسلام اعتقاد و باور داشتند و جان خود را در راه اسلام و اعتقادات دینی خود فدا کردند.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه در انتهای زیارت عاشورا از یاران امام حسین(ع) با ویژگی‌های ممتاز یاد و معرفی شده است ابراز داشت: این ویژگی‌های مجاهدانه در رفتار شهدای دفاع مقدس و انقلاب و دیگر شهدا دیده شد و خداوند آنان را مورد رحمت ویژه خویش قرار داد.

وی به آیات قرآن کریم در رابطه با جهاد مؤمنان در جنگ بدر اشاره کرد و اظهار داشت: در آیاتی از قرآن به نصرت پرودگار به مؤمنان در جنگ بدر اشاره شده است و مؤمنان با دست خالی و نیروی اندک در مقابل دشمن ایستادگی کردند ولی اعتقاد، ایمان و رفتار مجاهدانه آنان سبب پیروزی شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه نیروی جهادگر باید به داشته‌ها و باورهای خود اعتقاد داشته باشند افزود: یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم، دارا بودن اعتماد به نفس و خودباوری در افراد است که می‌تواند در دستیابی به پیروزی موثر باشد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه داشتن اعتماد به نفس بالا سبب موفقیت در عرصه فضای مجازی می‌شود خاطرنشان کرد: با اعتماد به نفس بالا می‌توان در جهت شبکه‌سازی فضای مجازی موفق بود و یک شبکه پویا، اثربخش فعال و انقلابی ایجاد کرد.

وی به یکی از دلایل پیروزی در عملیات کربلای ۵ اشاره کرد و تصریح کرد: نیروهای جهادگر در عملیات کربلای ۵ نسبت به تاکتیک، رفتار و سلاح دشمن شناخت عمیق و کامل داشتند که این شناخت عمیق نسبت به مواضع دشمن، موجبات پیروزی نیروهای رزمنده ایرانی را فراهم کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه دشمن همه جوانب و اطراف جمهوری اسلامی را احاطه کرده است گفت: آمریکا و رژیم صهیونیستی همواره در راستای بی‌ارزش کردن نظام، باورها و مسیر انقلاب اسلامی ایران در تلاشند و نباید نسبت به درک اهداف آنان ساده‌اندیشی کرد.

سردار غیب‌پرور با بیان اینکه ما برای حفظ دین، انقلاب و راه شهیدان باید حضور مؤثر، فعال، انقلابی و اثربخش در عرصه مجازی داشته باشیم عنوان داشت: حضور فعال در عرصه فضای مجازی نیازمند برنامه‌ریزی درست، اولویت‌بندی کارها و جدول زمان‌بندی است.

وی با اشاره به ضرورت ارتقا‌ء سواد‌ مجازی جوانان گفت: بنیان خانواده از سوی دشمن مورد تهاجم قرار گرفته است و فضای مجازی برای خانواده‌ها یک آسیب جدی بوده که باعث نابودی فضای گرم و صمیمی خانواده‌‌ها می‌شود و فرزندان را از محیط گرم خانوادگی دور می‌کند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3807

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics