• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
6
محمد حسن علیپور مطرح کرد:

پاداشی به مناسبت شب یلدا برای نیروهای حجمی شهرداری رشت در نظر گرفته شود/ شهرداری هرچه سریعتر حقوق معوقه آبان ماه را پرداخت نماید

  • کد خبر : 3724
  • 25 آذر 1397 - 13:45
پاداشی به مناسبت شب یلدا برای نیروهای حجمی شهرداری رشت در نظر گرفته شود/ شهرداری هرچه سریعتر حقوق معوقه آبان ماه را پرداخت نماید

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اظهار نارضایتی از عملکرد شهرداری رشت در عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران خواستار پرداخت حقوق آبان ماه نیروهای حجمی در اسرع وقت و همچنین در نظر گرفتن پاداشی به مناسبت شب یلدا برای تمامی نیروهای حجمی شد. گیلان شهر/ محمدحسن علیپور ضمن تبریک به مناسبت در […]

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت با اظهار نارضایتی از عملکرد شهرداری رشت در عدم پرداخت به موقع حقوق کارگران خواستار پرداخت حقوق آبان ماه نیروهای حجمی در اسرع وقت و همچنین در نظر گرفتن پاداشی به مناسبت شب یلدا برای تمامی نیروهای حجمی شد.
گیلان شهر/ محمدحسن علیپور ضمن تبریک به مناسبت در پیش بودن شب یلدا به عنوان یکی از جشن های کهن ایرانی با اشاره به مشکلات عدیده اقتصادی گفت: از همکاران شورایی انتظار دارم درخصوص درنظرگرفتن پاداشی برای نیروهای حجمی به مناسبت شب یلدا موافقت نمایند.
وی با بیان اینکه نیروهای حجمی سخت ترین کارها را بر عهده دارند اما حقوقشان نسبت به سایر حوزه ها ناچیز است افزود: با این وجود همواره در سالهای گذشته شاهد پرداخت پاداش های قابل توجه به برخی مدیران به مناسبت های مختلف بوده ایم.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهررشت با تاکید بر ضرورت ایجاد انگیزه در کارکنان شهرداری به منظور خدمات رسانی مطلوب تر به شهروندان تصریح کرد: در نظر گرفتن چنین پاداش هایی برای نیروهای حجمی می تواند در رسیدن به این هدف موثر باشد.
محمدحسن علیپور با بیان اینکه نباید باعث شویم جشن شب یلدا به شب شرمندگی نیروهای زحمتکش شهرداری برابر خانواده هایشان تبدیل شود افزود: ۲۵ روز از آذر ماه گذشته است اما هنوز حقوق آبان ماه بسیاری از کارکنان پرداخت نشده است.
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر رشت در پایان اظهار داشت: امیدوارم در جلسه روز دوشنبه شورا با بررسی مشکلات این قشر، تصمیماتی در جهت رفع مشکلاتشان اتخاذ شود و شهرداری رشت نیز طی همین هفته پرداخت حقوق معوقه و پاداش شب یلدا را در اولویت قرار دهد و نسبت به پرداخت آن اقدام نماید.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3724

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics