• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
3

گیلان|‌ برطرف کردن معضل بیکاری به روحیه بسیجی و جهادی نیاز دارد

  • کد خبر : 3624
  • 21 آذر 1397 - 19:41
گیلان|‌ برطرف کردن معضل بیکاری به روحیه بسیجی و جهادی نیاز دارد
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه حل معضل بیکاری به روحیه بسیجی و جهادی نیاز دارد گفت:‌ برطرف کردن معضل اشتغال کشور با ایجاد ستاد اشتغال استان‌ها ممکن می‌شود.

به گزارش گیلان شهر  از رشت،‌ سیدکاظم دلخوش اباتری عصر امروز در جلسه مشترک مجمع نمایندگان گیلان با فرمانده سپاه قدس گیلان در رشت اظهار داشت: با تشکیل و ایجاد ستاد اشتغال در هر کدام از استان‌های کشور می‌توان به نحو قابل توجهی بر معضل ملی بیکاری جوانان فائق آمد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه برای رفع معضل بیکاری باید روحیه جهادی و بسیجی در مسئولان تقویت شود گفت: بسیج اشتغال از جمله حوزه‌هایی است که مجلس سعی دارد با تشکیل یک تشکل واحد در این زمینه از تمام ظرفیت‌های کشور برای اشتغالزایی استفاده کند.

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس ورود و نقش‌آفرینی مجموعه سپاه و بسیج سازندگی در تشکیلات ستاد اشتغال را ضروری اعلام کرد و افزود: امیدواریم هر چه زودتر مقدمات تشکیل ستاد اشتغال در هر کدام از استان‌ها به ریاست استاندار مربوطه و با دبیری سپاه پاسداران در کل کشور فراهم شود.

دلخوش از احیاء بسیج سازندگی در مجلس هفتم سخن گفت و خاطرنشان کرد: بسیج سازندگی سپاه به منظور اثربخشی مناسب و جهت حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی می‌تواند به جای ورود به حوزه‌های مختلف چند بخش مهم نظیر اشتغالزایی و اجرای پروژه‌های عمرانی را در دستور کار خود قرار دهد.

وی معرفی بسیج سازندگی سپاه قدس گیلان به عنوان یک دستگاه اجرایی در جداول بودجه را مورد تأکید قرار داد و بیان داشت: با محقق ‌شدن این هدف مهم تمامی دستگاه‌‌های اجرایی مکلف می‌شوند برای اجرای پروژه‌های عمرانی خود از ظرفیت‌های سپاه و بسیج سازندگی استفاده کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس برداشت از صندوق توسعه ملی جهت اجرای پروژه‌های آب شرب روستایی را مورد اشاره قرار داد و عنوان کرد: با تخصیص این اعتبارات فرصت بسیار خوبی برای حضور و مشارکت فعال بسیج سازندگی سپاه قدس جهت اجرای این پروژه‌ها فراهم می‌شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3624

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics