• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
3
نماینده مردم رشت:

‌‌افزایش قیمت نان در گیلان “تخلف” است‌

  • کد خبر : 3442
  • 15 آذر 1397 - 12:24
‌‌افزایش قیمت نان در گیلان “تخلف” است‌

نماینده مردم رشت در مجلس ‌با تأکید بر اینکه افزایش قیمت نان در گیلان تخلفی آشکار است گفت:‌ این موضوع در مجلس مورد پیگیری قرار می‌گیرد. گیلان شهر/ جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت: تصمیماتی که اخیراً در مورد افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان در گیلان و شهر رشت توسط مسئولان ذیربط اتخاذ شده تخلفی آشکار است و […]

نماینده مردم رشت در مجلس ‌با تأکید بر اینکه افزایش قیمت نان در گیلان تخلفی آشکار است گفت:‌ این موضوع در مجلس مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

گیلان شهر/ جبار کوچکی‌نژاد اظهار داشت: تصمیماتی که اخیراً در مورد افزایش ۲۰ درصدی قیمت نان در گیلان و شهر رشت توسط مسئولان ذیربط اتخاذ شده تخلفی آشکار است و حتماً توسط اینجانب در مجلس مورد پیگیری قرار می‌گیرد.

نماینده مردم رشت در مجلس با تأکید بر اینکه کشور در یک جنگ بزرگ اقتصادی و فشار همه جانبه قرار دارد عنوان کرد: به دلیل این مشکلات یادشده سفره مردم بسیار کوچک شده است بنابراین طبقات پایین جامعه و قشرهای ضعیف دیگر طاقت تحمل شوک دیگری را ندارند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس لزوم اتخاذ یک تصمیم و رویکرد درست در مورد قیمت نان را متذکر شد و ابراز داشت: به علت نوسانات شدید قیمت‌ها مردم در وضعیتی قرار گرفته‌اند که به شدت از حال و آینده و وضعیت اقتصادی و معیشتی خود بیمناک هستند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه افزایش قیمت نان در شرایط فعلی بار مالی سنگینی را به اقشار ضعیف وارد می‌سازد تصریح کرد: از استاندار گیلان،‌ مسئولان ذیربط دستگاه‌های اجرایی و فرمانداران استان انتظار داریم قبل از اتخاذ هر تصمیمی نخست وضعیت مردم استان را بسنجند.

وی با ابراز گله‌مندی شدید از شورای شهر رشت و ضعف تیم مدیریت شهری در انجام تکالیفش اظهار داشت:‌ کلانشهر رشت با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر نیازمند یک شورا و شهرداری کارآمد است اما آن‌چه که عملاً در این کلانشهر مشاهده می‌کنیم ضعف شدید مدیریتی است.

نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه به علت وجود معضلات شهر رشت همواره تذکرات لازم به استاندار و وزیر کشور داده شده است افزود: بسیاری از مشکلات شهر رشت و عقب‌گردهایی که در این شهر وجود دارد به علت ضعف شورا و شهرداری است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس به تصویب بودجه ساخت قطار شهری رشت و پیگیری‌هایی که توسط وی انجام شده اشاره کرد و گفت: با اینکه اعتبار این طرح آماده است اما شورای شهر رشت سه ماه است که برای دریافت این بودجه خزانه را معطل گذاشته است.

کوچکی‌نژاد با تأکید بر اینکه وزارت کشور و استانداری گیلان باید پاسخگوی این ضعف‌ها در مجموعه شورای شهر رشت باشند عنوان کرد: معضلات شدید ترافیکی و هزاران مشکل دیگری که هم‌اکنون در شهر رشت مشاهده می‌شود از ناکارآمدی شورا نشأت می‌گیرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3442

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics