• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5

نرم افزار بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک‌جنگلی رونمایی شد

  • کد خبر : 3375
  • 12 آذر 1397 - 13:30
نرم افزار بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک‌جنگلی رونمایی شد

نرم افزار بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک جنگلی در رشت رونمایی شد. گیلان شهر/ مجید رحمانی امشب در آیین رونمایی نرم افزار بازید مجازی از آرامگاه میرزا کوچک جنگلی در سالن کنفرانس بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت اظهار داشت: در ۵۰ سال حکومت خاندان پهلوی ظلم‌های زیادی به میرزاکوچک شد. مسئول کارگروه هنر و رسانه جبهه […]

نرم افزار بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک جنگلی در رشت رونمایی شد.

گیلان شهر/ مجید رحمانی امشب در آیین رونمایی نرم افزار بازید مجازی از آرامگاه میرزا کوچک جنگلی در سالن کنفرانس بسیج دانشجویی استان گیلان در رشت اظهار داشت: در ۵۰ سال حکومت خاندان پهلوی ظلم‌های زیادی به میرزاکوچک شد.

مسئول کارگروه هنر و رسانه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی با بیان اینکه ترکیب هنر و فناوری می‌تواند آثار بزرگی را ایجاد کند عنوان داشت: نسل بعد از انقلاب بدهکاری زیادی نسبت به بزرگان ایران دارد.

وی با اشاره به اینکه تاریخ نهضت جنگل مشابه تاریخ جمهوری است و برجام‌های زیادی در نهضت جنگل وجود دارد تصریح کرد: نهضت مشروطه با دخالت روسیه و انگلیس دچار انحراف شد.

رحمانی با اعلام اینکه بیشترین ظلم‌ها نسبت به کشور ایران توسط روس‌ها انجام شد ابراز داشت: عدالت‌خواهی و ملی‌گرایی از برجسته‌ترین خصوصیات میرزاکوچک جنگلی بود.

نرم افزار بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک جنگلی با استفاده از تکنولوژی “هدست وی آر” انجام می‌شود و استفاده‌کنندگان از این نرم افزار می‌توانند به طور مجازی از خانه میرزاکوچک بازدید کنند.

آیین رونمایی از نرم افزار بازدید مجازی از آرامگاه میرزا کوچک جنکلی به مناسبت شهادت حاج یونس استادسرایی معروف به میرزا کوچک جنگلی برگزار شد که از تکنولوژی‌های پیشرفته برای تولید این نرم افزار استفاده شده است.

این نرم افزار به وسیله عینک‌های مخصوص امکان تماشای آرامگاه میرزا کوچک جنگلی را امکان پذیر می‌کند و با استفاده از فناوری واقعیت مجازی به شبیه‌سازی ۳۶۰ درجه محیط واقعی آرامگاه می‌پردازد که تشابه زیادی بین محیط نرم افزار و واقعیت وجود دارد.

این نرم افزار جدیدترین محصول خانه پویانمایی جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی گیلان است که با کمک موسسه هنری مارلیک استودیو این نرم افزار را تولید و در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

در تولید این محصول، علی سلمانی به‌عنوان مدیر تولید و مسئول خانه پویانمایی گیلان و حسن صمدی به‌عنوان مدیر هنری، میلاد پسندیده به‌عنوان مدلساز و سیدمحمد مقدم به‌عنوان برنامه‌نویس همکاری داشتند.

نرم افزار بازدید مجازی آرامگاه میرزا کوچک جنگلی به‌عنوان نخستین نسخه از مجموعه محصولات چندرسانه‌ای است که توسط خانه پویانمایی گیلان و با همکاری هنرمندان مستعد استان در دست تولید است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3375

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics