• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
2
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس:

بلاتکلیفی کالای قاچاق در انبار‌های کشور/ پروژه‌های عمرانی متروکه به ۲۰ سال زمان نیاز دارد

  • کد خبر : 3262
  • 10 آذر 1397 - 12:17
بلاتکلیفی کالای قاچاق در انبار‌های کشور/ پروژه‌های عمرانی متروکه به ۲۰ سال زمان نیاز دارد

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از وجود ۳۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق ضبط شده بلاتکلیف در انبار‌های کشور خبر داد . گیلان شهر/ مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه‌کاره در کشور وجود […]

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از وجود ۳۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق ضبط شده بلاتکلیف در انبار‌های کشور خبر داد .

گیلان شهر/ مهرداد بائوج لاهوتی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس صبح امروز در جمع خبرنگاران  با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی نیمه‌کاره در کشور وجود دارد، گفت: دولت برای کاهش پرداخت خسارت‌های تأخیر باید اجرای بخشی از این پروژه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس با بیان اینکه سالانه ۴۰ درصد خسارت بابت تأخیر در اجرای پروژه‌های نیمه‌کاره به کشور تحمیل می‌شود، افزود: طبق برآورد‌ها در صورت هزینه‌کرد و تخصیص اعتبارات لازم نیز تکمیل پروژه‌های عمرانی متروکه کشور به ۲۰ سال زمان نیاز دارد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس واگذاری پروژه‌های عمرانی به بخش خصوصی و کاهش نقدینگی را دو مقوله اساسی در تدوین بودجه ۹۸ دانست و تصریح کرد: تحقق درآمد‌ها و نحوه هزینه کرد آن‌ها در کنار اجتناب از پرداخت هزینه‌های غیرضرور باید به صورت جدی توسط دولت پیگیری شود.

در حوزه ایجاد اشتغال روستایی از برنامه سالانه بسیار عقب هستیم

لاهوتی فرآیند اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی و خروج دولت از حالت تصدی‌گری را بسیار ناقص و ناموفق خواند و بیان داشت: در تمام این سال‌ها و در راستای اجرای اصل ۴۴ حدود ۲۰۰ هزار میلیارد تومان سرمایه از دست دولت خارج شد، اما تنها ۶ درصد آن به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی به برنامه‌های ناموفق دولت در حوزه ایجاد اشتغال با وجود اختصاص بودجه ۷۳ میلیارد تومانی به این بخش اشاره کرد و گفت: به طور مثال در حوزه ایجاد اشتغال روستایی از برنامه سالانه بسیار عقب هستیم به طوری‌که تاکنون تنها ۲۰ درصد از مجموع اعتبارات مصوب جذب شده است.

وجود ۳۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق ضبط شده بلاتکلیف

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از وجود ۳۰ هزار میلیارد تومان کالای قاچاق ضبط شده بلاتکلیف در انبار‌های کشور خبر داد و عنوان کرد: جلسات زیادی برای تعیین تکلیف این کالا‌ها و نحوه استفاده از آن‌ها برگزار شد، اما استدلال‌های مطرح شده تاکنون هیچ نتیجه‌ای در بر نداشته است.

نماینده مردم لنگرود در مجلس ورود بدون ضابطه این کالا‌های قاچاق به بازاد را خلاف شعار حمایت از کالای ایرانی اعلام کرد و اظهار داشت: به اعتقاد بنده بخشی از این کالا‌های قاچاق ضبط شده را که مشابه آن‌ها در کشور تولید نمی‌شود را می‌توان با رعایت قانون و تحت شرایطی خاص وارد بازار کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3262

برچسب ها

خبر های مرتبط

29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت
19فروردین
خرید‌های هیجانی در بازار طلا و سکه متوقف شد؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics