• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
3

سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه تبدیل می‌شود

  • کد خبر : 3121
  • 07 آذر 1397 - 10:22
سازمان میراث فرهنگی به وزارتخانه تبدیل می‌شود

مجلس با تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بدون توسعه تشکیلات و افزایش نیروی انسانی به وزارتخانه موافقت کرد. گیلان شهر/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۷ آذر ماه ۹۷) پارلمان در جریان بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع […]

مجلس با تبدیل سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری بدون توسعه تشکیلات و افزایش نیروی انسانی به وزارتخانه موافقت کرد.

گیلان شهر/ نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز چهارشنبه (۷ آذر ماه ۹۷) پارلمان در جریان بررسی گزارش کمیسیون مشترک در مورد طرح یک فوریتی تشکیل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور تأمین نظر شورای نگهبان با اصلاح ماده واحده این طرح با ۱۵۹ رأی موافق، ۲۲ رأی مخالف و ۸ رأی ممتنع از مجموع ۲۱۴ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

در ماده واحده اصلاحی آمده است که از تاریخ تصویب این قانون سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با تمامی اختیارات و وظایفی که به موجب قوانین و مقررات با رعایت بند (د) ماده (۲۹) قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب ۸/۷/۱۳۸۶ با اصلاحات و الحاقات بعدی و بند (الف) ماده (۲۸) قانون برنامه ۵ ساله ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی ایران مصوب ۱۴/۱۲/۱۳۹۵ و بدون توسعه تشکیلات و افزایش نیروی انسانی به وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تبدیل می‌گردد. هزینه ناشی از تغییر عنوان دستگاه از محل صرفه‌جویی در هزینه‌های جاری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی تأمین می شود.

در تبصره این ماده واحده عنوان شده است که در تشکیل این وزارتخانه رعایت موازین شرعی ضروری است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3121

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics