• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
7

پیام تبریک شهردار منتخب رشت به مناسبت هفته بسیج

  • کد خبر : 3069
  • 05 آذر 1397 - 10:47
پیام تبریک شهردار منتخب رشت به مناسبت هفته بسیج

گیلان شهر/ حامد عبدالهی، شهردار منتخب رشت، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت. در این پیام آمده است: بسمه تعالی بسیج لشگر مخلص خداست. امام خمینی (ره) پنجم آذر ماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و تبلور دوباره تفکری است که از ابتدای اسلام نزد مسلمانان سراسر جهان شکل گرفت و با تیزبینی بنیان گذار کبیر […]

گیلان شهر/ حامد عبدالهی، شهردار منتخب رشت، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

بسمه تعالی

بسیج لشگر مخلص خداست. امام خمینی (ره)

پنجم آذر ماه، سالروز تشکیل بسیج مستضعفین و تبلور دوباره تفکری است که از ابتدای اسلام نزد مسلمانان سراسر جهان شکل گرفت و با تیزبینی بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی، به نقطه عطفی درتاریخ معاصر ایران تبدیل شد.

بسیج، اندیشه و مکتبی برآمده از ایمان، اخلاص و اتحاد است که در تاریخ پرشکوه انقلاب اسلامی نقشی کتمان ناپذیر در صلابت و سربلندی میهن عزیزمان ایفا کرده است.

پنجم آذر یادآور روزی است که با درایت بنیان گذار کبیر انقلاب یکی از موثرترین تشکل های مردمی و ارزشی شکل گرفت که در گذر سال ها با بهره مندی از رهنمودهای داهیانه رهبر معظم انقلاب و همچنین مجاهدت ها و فداکاری های بسیجیان مخلص، ایران اسلامی را از گردنه های حساس تاریخی به سلامت عبور داد.

ایثار بسیجیان در هشت سال جنگ تحمیلی، مقابله با نفوذ فرهنگی دشمنان، حضور در عرصه های خدمت در موارد متعدد از قبیل زلزله، سیل و سایر بلایای طبیعی، حضور داوطلبانه بسیجیان مدافع حرم، تشکیل صفوف به هم پیوسته و به منصه ظهور رساندن وحدت ملت انقلابی ایران اسلامی و موارد فراوان دیگر نشان دهنده رشادت ها و اثرگذاری های بسیجیان دلاور ایران اسلامی است.

اینجانب ضمن قدردانی از زحمات یکایک بسیجیان، فرا رسیدن هفته بسیج و سالروز تشکیل بسیج مستضعفین را به عموم هموطنان به ویژه بسیجیان غیور شهر رشت تبریک و تهنیت عرض می نمایم و امیدوارم همه در کنار یکدیگر با اتحاد و همدلی و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) در جهت خدمت جهادی به هموطنان، محرومیت زدایی، حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی و استمرار این اندیشه ناب گام برداریم.

حامد عبدالهی

شهردار منتخب رشت

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=3069

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics