• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
3

رانندگی بدون گواهینامه جان نوجوان ۱۶ ساله لاهیجانی را گرفت

  • کد خبر : 2749
  • 22 آبان 1397 - 13:35
رانندگی بدون گواهینامه جان نوجوان ۱۶ ساله لاهیجانی را گرفت

فرمانده انتظامی لاهیجان از فوت نوجوان ۱۶ ساله در تصادف دو دستگاه موتو سیکلت در این شهرستان خبر داد. گیلان شهر/ سرهنگ رسول عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقع یک فقره تصادف در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند. […]

فرمانده انتظامی لاهیجان از فوت نوجوان ۱۶ ساله در تصادف دو دستگاه موتو سیکلت در این شهرستان خبر داد.

گیلان شهر/ سرهنگ رسول عزیزی در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقع یک فقره تصادف در یکی از روستاهای این شهرستان، بلافاصله ماموران به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی افزود: در این حادثه یک دستگاه موتور سیکلت به‌راکبی نوجوانی ۱۶ ساله به علت سرعت زیاد و عدم توانایی راننده در کنترل موتور سیکلت با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر برخورد که منجر به مصدومیت هر دو راکب شد و بلافاصله هر دو راکب جهت مداوا به بیمارستان منتقل شدند.

سرهنگ عزیزی تصریح کرد: متاسفانه راکب ۱۶ ساله موتورسیکلت که مقصر حادثه نیز بوده به علت عدم استفاده از کلاه ایمنی و شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد.

فرمانده انتظامی لاهیجان در پایان با اشاره به نقش مهم خانواده‌ها در کنترل و کاهش این گونه حوادث گفت: پلیس به تنهایی نمی‌تواند در پیشگیری از حوادثی این چنین موفق باشد و خانواده‌ها با کنترل و آموزش نوجوانان خود می‌توانند نقش مهمی در این زمینه ایفا کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics