• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9629
3
امام جمعه رشت:

افزایش دستمزد باید متناسب با افزایش قیمت‌ها باشد

  • کد خبر : 2640
  • 19 آبان 1397 - 10:28
افزایش دستمزد باید متناسب با افزایش قیمت‌ها باشد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزایش دستمزدها را یکی از اقدامات لازم‌الاجرا توسط دولت دانست و گفت: افزایش دستمزد کارگران و کارمندان باید به میزان افزایش قیمت کالاها باشد. گیلان شهر/ آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: کسب روزی حلال از جمله مسائلی است که افراد در […]

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افزایش دستمزدها را یکی از اقدامات لازم‌الاجرا توسط دولت دانست و گفت: افزایش دستمزد کارگران و کارمندان باید به میزان افزایش قیمت کالاها باشد.

گیلان شهر/ آیت‌الله رسول فلاحتی در خطبه‌های نمازجمعه رشت در مصلی امام خمینی(ره) این شهر اظهار داشت: کسب روزی حلال از جمله مسائلی است که افراد در زندگی باید به آن توجه کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه افراد در هنگام تهیه غذا پیش از سلامت بودن غذا باید از حلال یا حرام بودن آن مطمئن شوند گفت: بنا بر آیات قرآن کریم، اصحاب کهف پس از بیدار شدن از خواب چندین ساله به این مسئله توجه کردند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تاثیرات مواد شیمیایی و رادیواکتیوی بر بدن انسان ابراز داشت: استفاده از موادغذایی حلال نه تنها بر شرایط مادی بلکه بر شرایط معنوی انسان‌ها نیز تاثیر دارد.

امام جمعه رشت با اشاره به تاکیدات اسلام بر لزوم توجه به نظام خانواده عنوان داشت: تربیت صحیح فرزند و خوراندن شیر و لقمه پاک و حلال به او از وظایف پدران و مادران است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به کسب روزی حلال در زندگی تصریح کرد: انبیاء الهی به این نکته تاکید داشتند که قبل از بررسی نکات بهداشتی غذا باید حلال یا حرام بودن آن توجه کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به تاثیر لقمه حلال در تربیت فرزندان عنوان داشت: پدران ومادران باید پیش از تولد فرزندان و حتی پیش از انعقاد نطفه بر مصرف لقمه حلال توجه کنند.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهید “حسن طهرانی مقدم” خاطرنشان کرد: این شهید بزرگوار دانشمندی برجسته و پارسایی بی‌ادعا بود و همه را به کسب علوم روز تشویق می‌کرد.

امام جمعه رشت مدیران لیبرال، تبلیغات دشمنان و دشمنان داخلی را عامل جذب مردم به سمت استفاده از کالاهای خارجی دانست و ابراز داشت: برای ملت ایران شایسته نیست که دست خود را به سمت بیگانگان دراز کند.

وی با اعلام اینکه انسان‌های مصرف‌گرا و تجمل‌گرا عامل بروز برخی مشکلات در جامعه هستند خاطرنشان کرد: وجود مدیران غرب‌زده، دشمنان داخلی و دشمنان خارجی مثلث شومی را تشکیل دادند تا مردم به سمت مصرف‌گرایی روی بیاورند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با اشاره به اینکه امروز برخی تولیدکنندگان داخلی ناچار هستند کالای خود را با مارک خارجی بفروشند اظهار داشت: این امر برای ملت ایران بد است.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به مقاومت‌های ملت ایران در برابر اقدامات دشمنان انقلاب اسلامی تصریح کرد: خنثی کردن نقشه شوم دولت آمریکا و ناکارآمد کردن تحریم‌های آمریکا از جمله دستاوردهای ایستادگی ملت ایران است.

امام جمعه رشت با اعلام اینکه ایران اسلامی امروز جایگاه والایی در جهان دارد تصریح کرد: حضور مردم در پیاده‌روی اربعین باعث شد تا نقشه دشمنان و آمریکا برای ناامید کردن ملت ایران شکست بخورد.

وی با اشاره به معرفی وزرای پیشنهادی دولت به مجلس خاطرنشان کرد: این وزرا باید تلاش کنند تا مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند زیرا وضعیت اقتصادی به گونه‌ای شده است که مردم را ناامید کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه قیمت کالا‌های به طور روزانه در حال افزایش است عنوان داشت: نبود نظارت دقیق بر عملکرد واحدهای تولیدی سبب شده است تا برخی افراد نادان از عدم ثبات بازار سوءاستفاده کنند.

آیت‌الله فلاحتی با تاکید بر لزوم جلوگیری از بی‌ثباتی بازار سکه و ارز خاطرنشان کرد: مهار نقدینگی از جمله اقداماتی است که وزرای دولت شبانه‌روز باید به دنبال آن باشند.

امام جمعه رشت با انتقاد از وابسته بودن اقتصاد کشور به فروش نفت اظهار داشت: وزرای پیشنهادی دولت باید در وهله نخست به فکر حمایت از واحدهای تولیدی باشند.

وی با اعلام اینکه وزیر جدید مسکن باید به فکر تامین مسکن برای جوانان باشد خاطرنشان کرد: من معتقد هستم اگر مسئولان بنشینند و تصمیم بگیرند تا مجاهدانه کار کنند قطعاً موفق می‌شوند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان افزایش دستمزدها را یکی از اقدامات لازم‌الاجرا توسط مسئولان دولتی دانست و تصریح کرد: افزایش دستمزد کارگران و کارمندان باید به میزان افزایش قیمت کالاها باشد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2640

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics