• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
حجت جذب تاکید کرد:

اعمال ماده ۱۱۰ با احتساب احراز مالکیت و در حدود بودجه مصوب

  • کد خبر : 2623
  • 17 آبان 1397 - 13:55
اعمال ماده ۱۱۰ با احتساب احراز مالکیت و در حدود بودجه مصوب
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به دستور جلسه قبل در خصوص تعیین وضعیت زمین‌های بلاتکلیف در مناطق شهرداری خواستار اعلام آمار دقیق تعداد و هزینه ساماندهی آنها از سوی مدیران مناطق شد

به گزارش گیلان شهر ، شصت و چهارمین جلسه کمیسیون برنامه، بودجه و حقوقی شورای شهر رشتبا دستور اجرای ماده ۱۱۰ قانون شهرداری ها محدوده منطقه ا و منطقه ۲، در اختیار قرار دادن مکانی جهت استقرار بنیاد ایران شناسی، ساماندهی مشاغل سیار با مشارکت بخش خصوصی، اخذ مجوز انتشار اوراق مشارکت جهت ارائه پروژه قطار شهری، کمک به اداره بهزیستی استان گیلان جهت نگهداری معتادان متجاهر در ماده ۱۶ در تالار شورا برگزار شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر رشت با اشاره به دستور جلسه قبل در خصوص تعیین وضعیت زمین‌های بلاتکلیف در مناطق شهرداری خواستار اعلام آمار دقیق تعداد و هزینه ساماندهی آنها از سوی مدیران مناطق شد و با اشاره به مراجعات مکرر شهروندان در این خصوص تسریع در امر ساماندهی این زمین‌ها را خواستار شد.

وی در خصوص در اختیار قرار دادن مکانی از سوی شهرداری جهت استقرار بنیاد ایران شناسی اظهار داشت: قطعا ایجاد این بنیاد در گیلان ضرورتی فرهنگی و تاریخی است که باید با بررسی های لازم انجام شود.

 حجت جذب با ذکر این مورد که باید ساختار مدیریتی و چارت و شرح عملکرد این بنیاد به صورت شفاف در اختیار اعضای شورا قرار گیرد، خواستار معرفی اماکن متعلق به شهرداری از سوی واحد اموال در این خصوص شد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص ساماندهی گاری‌های دستفروش در سطح شهر با اشاره به اعلام آمادگی یک سرمایه‌گذار و برگزاری جلسات مقدماتی در این خصوص در سازمان سرمایه‌گذاری شهرداری بر لزوم مطالعات دقیق و ارائه یک برنامه اجرایی مشخص با بیان جزییات طرح مدنظر جهت ارائه به صحن شورا تاکید کرد.

محمد حسن عاقل منش با اشاره به اهمیت ساماندهی زمین‌های بلاتکلیف در سطح شهر اظهار داشت: عملکرد شتاب زده در ادوار گذشته در این خصوص باعث ایجاد فرصت برای برخی افراد سودجو شد که با استفاده از این فرصت اقدام به اخذ سند بدون رعایت ضوابط گردید. لذا مقتضی میباشد با بررسی های لازم و تعیین وضعیت زمین ها از این اقدامات جلوگیری گردد.

عاقل‌منش با ذکر این مطلب که اسقرار بنیاد ایران شناسی در گیلان ضرورتی واجب محسوب می گردد، خواستار پیگیری و همکاری اعضای شورا و اداره املاک شهرداری در این خصوص شد.

در انتها  عطایی و کامران مدیران مناطق یک و دو شهرداری رشت در خصوص اجرای ماده ۱۱۰ و وضعیت زمین‌های بلاتکلیف گزارش مبسوطی به کمیسیون ارائه دادند.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2623

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics