• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
4
امام‌جمعه شهرستان بندر انزلی:

برخی مسئولین با بی‌اخلاقی‌های فضای مجازی موافق‌اند

  • کد خبر : 2632
  • 17 آبان 1397 - 14:22
برخی مسئولین با بی‌اخلاقی‌های فضای مجازی موافق‌اند
امام‌جمعه شهرستان بندر انزلی با بیان اینکه برخی مسئولین با بی‌اخلاقی‌های فضای مجازی موافق‌اند گفت: برخی مسئولین ما جلوی معضلات اخلاقی در فضای مجازی را نمی‌گیرند چراکه این بی‌اخلاقی با طاغوت گری و اشرافی گری سازگار است و باعث می‌شود که مردم به کارهای مسئولین توجه نکنند.

به گزارش گیلان شهر  ، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عبدالجواد شمس‌الدین ظهر امروز در مراسم شهادت امام ارضا (ع) در حرم مطهر شهدای این شهرستان با بیان اینکه یکی از دلایل وضع کنونی جامعه گوش نکردن مسئولین به فرمایشات مقام معظم رهبر است اظهار کرد: جامعه و مسئولین ما دچار اشرافی گری شده‌اند اگر مسئولین ما به فرمایشات رهبر انقلاب گوش می‌کردند قطعاً وضع کنونی جامعه این‌گونه نبود.
وی امضای برجام و FATF را نمونه بارز بی‌قانونی دانست و گفت: مسئولین رفته‌اند FATF را امضا کرده‌اند و اکنون به هر دری می‌زنند تا آن را تصویب کنند؛ این نشانه بارز بی‌قانونی است.
امام‌جمعه شهرستان بندر انزلی با تأکید بر اینکه بی‌اخلاقی جامعه یکی از نشانه‌های اشرافی گری است افزود: چرا برخی مسئولین ما جلوی معضلات اخلاقی در فضای مجازی را نمی‌گیرند چراکه این بی‌اخلاقی با طاغوت گری و اشرافی گری سازگار است و باعث می‌شود که مردم به کارهای مسئولین توجه نکنند.
شمس‌الدین لازمه یک مسئول خوب بودن را دوری از اشرافی گری دانست و افزود: یک مسئول، وزیر و وکیل باید از اشرافی گری دوری کند زیرا مردم ما اگر ببیند که مسئولین دچار اشرافی گری شده‌اند ناامید می‌شوند.
وی یکی از دلایل فساد در جامعه را ساده‌زیستن نبودن مسئولین دانست و تصریح کرد: اگر مسئولین ساده‌زیستن باشند دچار آسیب‌هایی مانند گسترش فساد در جامعه نمی‌شویم اما امروزه این فساد در جامعه اسلامی وجود دارد که این امر به خاطر ساده‌زیست نبودن مسئولین است.
امام‌جمعه شهرستان بندر انزلی با اشاره به اینکه انقلاب ما برآمده از خون شهدا است و باید به‌خوبی از آن دفاع شود گفت: مردم ما به خاطر این انقلاب خون‌ها و فداکاری‌ها کردند و مسئولین باید به‌جای اشرافی گری به فکر خدمت به این مردم شریف باشند.
شمس‌الدین لازمه پیشرفت کشور را توجه مسئول به زندگی نبی مکرم اسلام (ص) و اهل‌بیت (ع) عنوان کرد و افزود: رهبر انقلاب به‌طور مکرر به مسئولین تذکر می‌دهند که ساده‌زیست باشید زیرا این ساده‌زیست بودن موجب تزریق امید به جامعه می‌شود.
وی ساده‌زیست بودن را از ویژگی‌های زندگی نبی اسلام (ص) عنوان کرد و گفت: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که موجب اعتماد مردم به پیامبر اسلام (ص) شد اهل تلف نبودن و ساده‌زیست بودن حضرت محمد (ص) در زندگی بود.
امام‌جمعه شهرستان بندر انزلی ساده‌زیست بودن را از مهم‌ترین فضایل اخلافی انسان دانست و افزود: اگر انسان می‌خواهد دچار دنیا نگری نشود باید فداکاری و ایثارگری را در خود تقویت کند زیرا در این صورت باعث پاداش اخروی خواهد شد.
شمس‌الدین با بیان اینکه ساده‌زیست بودن باعث رشد در جامعه می‌شود اظهار کرد: بسیاری از مردم از ساده‌زیست بودن تعبیر بدی می‌کنند و آن را نشانه فقیر بودن می‌دانند درحالی‌که ساده‌زیست بودن موجب رشد در زندگی فردی و اجتماعی جامعه و موجب حل شدن آسان مسائل می‌شود.
انتهای پیام/ ۸۴۰۰۷

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2632

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics