• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
1
ملی‌پوش گیلانی تیم ملی کاراته بانوان:

کلکسیون مدال‌هایم با مدال جهانی بزرگ‌سالان تکمیل می‌شود

  • کد خبر : 2521
  • 12 آبان 1397 - 23:30
کلکسیون مدال‌هایم با مدال جهانی بزرگ‌سالان تکمیل می‌شود
ملی‌پوش گیلانی تیم ملی کاراته بانوان با اشاره به برگزاری چهار مرحله اردوی آماده‌سازی گفت: از انگیزه بالایی برای کسب مدال در مسابقات جهانی برخوردار هستم و با مدال اسپانیا، کلکسیون مدال‌هایم تکمیل می‌شود.

به گزارش گیلان شهر سارا بهمن یار صبح امروز در آستانه‌اشرفیه با اشاره به آغاز مسابقات جهانی کاراته در اسپانیا اظهار کرد: در رقابت‌های انتخابی موفق شدم با برتری مقابل رقبا، عضو تیم ملی در وزن منفی ۵۰ شوم.

وی با اشاره به برگزاری چهار مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی در راستای حضور در مسابقات جهانی اسپانیا تصریح کرد: در سه اردوی نخست که در شهر رشت، باشگاه هفت‌تیر تهران و باشگاه انقلاب تهران برگزار کردیم فشار تمرینات بالا بود و در اردوی آخر از فشار کاسته شد تا با آمادگی کامل در مادرید حاضر شویم.

کاراته کای گیلانی وزن منفی ۵۰ کیلوگرم تیم ملی بانوان با اذعان به اینکه در اوج آمادگی بدنی قرار دارد افزود: برای حضور در رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان در شرایط ایده آلی به سر می‌برم و همه‌چیز برای کسب مدال در این رقابت‌ها مهیا است، با کسب مدال در مادرید، کلکسیون مدال‌هایم تکمیل می‌شود.

بهمن یار بابیان اینکه رقابت‌های جهانی اسپانیا تأثیر بسزایی در کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ دارد خاطرنشان کرد: این رقابت‌ها با ضریب ۱۲ برگزار می‌شود و قهرمانان مطرح با یکدیگر مصاف می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه کشورهای صاحب سبک با تمام توان در اسپانیا حاضر می‌شوند گفت: کاراته کاهای اسپانیا، ژاپن، فرانسه، اتریش، چین تایپه و ایتالیا رقبای سرسختی هستند و با شناخت کافی به مصاف آن‌ها می‌روم، با برخی از این کاراته کاها پیش‌ازاین مسابقه داده‌ام و برخی دیگر را به‌خوبی از طریق کادر فنی آنالیز کرده‌ایم.

به گزارش فارس، بیست و چهارمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان با حضور ۱۱۱۷ کاراته کا از ۱۴۰ کشور از ۱۵ لغایت ۲۰ آبان ماه به میزبانی شهر مادرید در اسپانیا برگزار می‌شود.فارس

انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2521

برچسب ها

خبر های مرتبط

03اردیبهشت
علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس
پایگاه خبری گیلان شهر

علی دایی: بازگشتم به پرسپولیس

03اردیبهشت
معامله شد: پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی!
هامداری دولت بر سرخابی‌ها به پایان رسید

معامله شد: پرسپولیسِ بانکی، استقلال پتروشیمی!

02اردیبهشت
چگونه دیوید تیلور را ببریم، ماموریت غیرممکن!
بروکس: بدون کمک خدا امکان نداشت

چگونه دیوید تیلور را ببریم، ماموریت غیرممکن!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics