• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
5
علی دایی:

چطور من به یک نفر چک زده‌ام و کسی ندیده؟/ اگر مصاحبه گزارشگر را می‌شنیدم، حتما چک می‌زدم!

  • کد خبر : 2468
  • 10 آبان 1397 - 10:03
چطور من به یک نفر چک زده‌ام و کسی ندیده؟/ اگر مصاحبه گزارشگر را می‌شنیدم، حتما چک می‌زدم!

سرمربی سایپا گفت: در محوطه ورزشگاه تختی ۲۰۰ دوربین وجود دارد و این همه همکار دوربین به دست چطور من به یک نفر چک زده‌ام و کسی ندیده است. وجدان هم چیز خوبی است، بعضی‌ها وجدان خود را به چیزهای دیگر می‌فروشند. گیلان شهر/ علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا با حضور در نشست خبری […]

سرمربی سایپا گفت: در محوطه ورزشگاه تختی ۲۰۰ دوربین وجود دارد و این همه همکار دوربین به دست چطور من به یک نفر چک زده‌ام و کسی ندیده است. وجدان هم چیز خوبی است، بعضی‌ها وجدان خود را به چیزهای دیگر می‌فروشند.

گیلان شهر/ علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا با حضور در نشست خبری درباره دیدار با استقلال در جام حذفی گفت: ما فردا بازی مهمی داریم و دوست نداریم از جام حذفی خداحافظی کنیم. می‌خواهیم بازی خوبی انجام دهیم و صعود کنیم. این بهترین فرصت برای جبران شکست در لیگ مقابل استقلال است. ما هفته قبل در حالی که می‌توانستیم برنده باشیم، امتیاز خوبی گرفتیم. می‌خواهیم با بازی خوب برنده باشیم.

او در مورد تغییرات تیمش در بازی فردا نسبت به بازی پرسپولیس اظهار کرد: بازیکنان ما روحیه خوبی دارند. روزبه شاه علی دوست غایب است و او را در بازی فردا نخواهیم داشت. هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و سعی می‌کنیم با درسی که از بازی قبل گرفتیم نقاط ضعف خود را پوشش دهیم و بازی بهتری کنیم تا به مرحله بعدی جام حذفی برسیم.

او درباره آمادگی بازیکنانش برای تلاش ۱۲۰ دقیقه‌ای احتمالی در بازی فردا بیان کرد: در این هفته ما کار خاصی انجام ندادیم و روی تمرینات بدنی کار کردیم و از تمام توان بازیکنانمان استفاده خواهیم کرد.

سرمربی سابق نفت در مورد طلبش از این باشگاه و همچنین منحل شدن این باشگاه هم گفت: من پیگیر این موضوع نبودم اما آنهایی که جزو هیات موسس باشگاه نفت بوده‌اند باید پاسخگوی این مشکل باشند. آنها باید جوابگوی بدهکاری‌ها باشند. من نمی‌دانم دلیل انحلال چیست و نمی‌دانم چرا زمانی که این تیم از لیگ برتر به لیگ دسته یک رفت، نه آن را فروختند و نه واگذار کردند.

دایی در واکنش به صحبت‌های یک خبرنگار باسابقه که ابتدا با تعریف از دایی آغاز شد اما در ادامه به بررسی درگیری او با یک خبرنگار رسید، گفت: در ابتدا می‌خواهم بگویم خیلی وقت است که شما را ندیدیم و دوست داشتم این را به شما بگویم که دل تنگتان هستم، اگر آن بالایی نخواهد برگی از درخت نخواهد افتاد. عالم و آدم جمع شوند و علیه علی دایی سناریو بسازند نمی‌توانند کاری کنند. آیا برای آقایان درس عبرت نشده که علیه من جو درست می‌کنند؟

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: شما به من بگویید (دایی دست‌هایش را به خبرنگاران نشان داد) اگر من با این دست‌ها به صورت کسی بزنم، جایی روی صورت او نمی‌افتد؟ چطور روی صورت آن خبرنگار به اندازه یک پشه جای ضرب‌دیدگی نیست؟ صدا و سیمایی که پسوندش جمهوری اسلامی است چیزی را در مورد من در رشت پخش کرد و می‌خواست ما را متهم کند، در حالی که من از این شخص شکایت کردم و او حالا فراری است.

دایی ادامه داد: در آن محوطه ورزشگاه تختی ۲۰۰ دوربین وجود دارد و این همه همکار دوربین به دست چطور من به یک نفر چک زده‌ام و کسی ندیده است. وجدان هم چیز خوبی است، بعضی‌ها وجدان خود را به چیزهای دیگر می‌فروشند.

دایی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اگر شما به صورت آن گزارشگر سیلی نزده‌اید، لطفا اتفاقات آن صحنه را شرح بدهید، گفت: من به کسی سیلی نزده‌ام، اگر من به کسی سیلی بزنم، جایش روی صورتش نمی‌ماند؟ من تا الان فامیل آن گزراشگر را نمی‌دانستم. فقط در آن برنامه کذایی که معلوم بود برایم سناریو نوشته بودند اسم او را دیدم. پدر این گزارشگری که شما می‌گویید حتما در اردبیل نان و نمک من را خورده است. جایگاه شما کجا است؟

دایی در ادامه صحبت‌هایش تأکید کرد: شما نوشته‌اید من با رادوشوویچ درگیر شدم. چه درگیری؟ چگونه وجدان شما اجازه می‌دهد که بنویسید من درگیر شده‌ام؟ من به دروازه‌بان دوم پرسپولیس گفتم برو داخل رختکن، فقط همین حرف بین‌مان رد و بدل شد. آقایی به نام ضیایی چه کاره است که به من می‌گوید به رختکن بروم؟ آیا او مسئول پلیس امنیت است؟ تازه پر رو پر رو مصاحبه می‌کند و حرف‌هایی می‌زند که نباید بزند. اگر من این مصاحبه را می‌شنیدم حتما چک را به صورت او می‌زدم!

وی ادامه داد: من زمانی باید از شما ناراحت شوم که در کنفرانس خبری سوال و جوابی رد و بدل شود و بر فرض من در آنجا ناراحت شوم و بگویم چرا این سوال را از من پرسیدید. شما مطمئن باشید چنین اتفاقی نیفتاده و من توهینی به هیچ کس نکردم. چون مردم به شکلی دیگر به من نگاه می‌کنند. این روزها هم که در این ارگان‌ها همه به دنبال یکی از ما هستند و کلی دوندگی کردیم تا در مورد اتفاقات کرمانشاه توضیح بدهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تأکید کرد: چرا کارمند صدا و سیما این مسئله را مطرح می‌کند، چون من با آنها مصاحبه نمی‌کنم. مگر می‌شود که چک را به او زده باشم اما هیچ اثری نباشد. مطمئن باشید همان موقع دوربین‌ها می‌آمدند و از آثار چک عکس و فیلم می‌گرفتند.اصلا ایشان آنجا چه کار می‌کرده است؟ مگر جای او در میکسدزون ورزشگاه نیست؟ او چه وظیفه‌ای داشته و مسئولیتش چه بوده است؟ به من بگویید. اگر رفیق و همکارتان حق دارد به من بگویید اما دفعه بعد اگر چنین اتفاقی بیفتد این کار را می‌کنم تا آش نخورده و دهن سوخته نشوم.

دایی افزود: چند روزنامه که شرایطشان معلوم است ۵۰ بار مطلب از من نوشته‌اند که این مرتبه باید جلویش ایستاد. همان روزنامه‌ای که یکی از همکارانشان فرار کرد و با بیگانگان مصاحبه کرد و برای من مطلب زد، اما من ایستاده‌ام و کار می‌کنم و از هیچ کس جز از آن بالایی نمی‌ترسم. صدا و سیما هر چه می‌خواهد در مورد من پخش کنند، چرندیات در موردم بگویند تا آن بالایی نخواهد چیزی عوض نمی‌شود، عشق و علاقه مردم به من بیشتر می‌شود، از من نوعی نترسید. من نمی‌خواهم سیاسی شوم. افتخار می‌کنم که نوکر مردمم و برای مردم کار می‌کنم. آنها کارمند خودشان را فرستاده‌اند.

وی در مورد اینکه یک شبکه در رشت هم که شما با آن هنرپیشه درگیر شدید مطالبی را پخش کرد و مشکلات از همانجا شروع شد، اظهار داشت: به من بگویید آن شبکه به کجا می‌خواهد برسد؟ از بین خانواده‌های شما چه کسی آن شبکه را نگاه می‌کند؟ به ندرت کسی آن را نگاه می‌کند. مردم یک برنامه از صدا و سیما نگاه می‌کردند که آن برنامه را هم تحریم کردند. خودمان را نمی‌توانیم گول بزنیم، مثل کبک سرشان را در برف کرده‌اند و نمی‌دانند اطرافشان چه می‌گذرد.

*دل خوشی از برنامه ۹۰ ندارم اما صداوسیما اشتباه می‌کند

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد برنامه ۹۰ گفت: دل خوشی از برنامه ۹۰ ندارم مطمئناً مطالبی در این برنامه مطرح شد که برای تیم‌هایی مثل ما که طرفدار ندارند خوب نبود و به ضرر ما بود، اما به نظرم آبروی صدا و سیما برنامه‌ای مثل ۹۰ بود. دو تا پنج میلیون نفر بیننده داشت که الان هم آن را پخش نمی‌کنند، به نظرم اشتباه می‌کنند، زیرا این برنامه مورد علاقه مردم بود. برنامه‌ای که مجری خوب و تحصیلکرده دارد را تحریم می‌کنند. صدا و سیما خودش به خودش ضربه می‌زند. اگر بپرسید می‌گویم فکر نمی‌کنم صدا و سیما آنقدر سخیف شده باشد که مهدی ضیایی سخنگوی صدا و سیما باشد و سیاست‌های صدا و سیما را بیان کند.

* امثال من به درد صدا و سیما نمی خوریم

دایی افزود: خدا را شکر که صدا و سیما به امثال من نیاز ندارد و با من گفت و گو نمی‌کند، امثال من به درد صدا و سیما نمی‌خورد، زیرا من چیزی را لاپوشانی نمی‌کنم و از چیزی نمی‌گذرم. من نوعی به درد صدا و سیما نمی‌خوریم، اما از کسانی یک ساعت و نیم برنامه پخش می‌کنند که الان فراری است. ایکاش صدا و سیما کمک می‌کرد تا جای این آقا را پیدا می‌کردیم تا مجازات می‌شد. متأسفانه به حاشیه می‌رویم. حیف صدا و سیماست، حیف است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2468

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics