• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
5
بازرس کل گیلان خبر داد:

معرفی ۱۱ مدیر گیلانی به دستگاه قضایی در سال ۹۷

  • کد خبر : 2434
  • 09 آبان 1397 - 0:25
معرفی ۱۱ مدیر گیلانی به دستگاه قضایی در سال ۹۷
بازرس کل گیلان از معرفی 11 مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی استان توسط سازمان بازرسی در سال 97 خبر داد.

به گزارش  گیلان شهر ، سیف‌اله مسرور در نشست ماهانه شورای قضایی با بیان اینکه از مجموع ۴۳ برنامه بازرسی در نظر گرفته شده برای سال ۹۷ تاکنون ۳۵ برنامه اجرا شده است افزود: بخشی از پرونده‌های مفتوحه در سازمان بازرسی استان به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

وی ۴ برنامه بازرسی را مختص به موضوع پسماند استان برشمرد و گفت: تا پایان سال ۹۷ گزارشی جامع از وضعیت پسماند گیلان تهیه می‌شود که به مثابه منشوری در موضوع پسماند خواهد بود.

بازرس کل استان از معرفی ۱۱ مدیر ارشد و میانی متخلف به دستگاه قضایی استان توسط سازمان بازرسی در سال ۹۷ خبر داد و تصریح کرد: افزون بر این تعداد نیز پرونده ۴۵ نفر از کارکنان متخلف دستگاه‌ها در سال جاری به دستگاه قضایی ارجاع شده است.

مسرور با اشاره به پرونده‌های تخلفات مالی در سال ۹۶ و ۹۷ خاطرنشان کرد: با ورود سازمان بازرسی به تخلفات مالی در سال ۹۶ از تضییع بالغ بر ۳۸ میلیارد تومان و در سال جاری تاکنون قریب به ۴ میلیارد تومان جلوگیری شده و یا اموال به بیت‌المال بازگردانده شده است.

بازرس کل گیلان ادامه داد: در موضوع تعرض به اراضی ملی و منابع طبیعی ۸ پرونده تشکیل شده است که در این راستا از تغییر کاربری، تخریب و تصرف حدود ۷۹ هزار متر مربع از این اراضی جلوگیری شد.

مسرور درباره پرونده‌های تخلفات مالی ارسالی به مراجع قضایی گیلان در سالجاری گفت: در این پرونده ها حدود ۱۷ میلیارد تومان تخلف توسط سازمان بازرسی گزارش شده است که این مبلغ در سال گذشته حدود ۴۴ میلیارد تومان بود و از مراجع قضایی تقاضای صدور حکم شده است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2434

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics