• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
3
معاون هنری و سینمایی اداره کل ارشاد گیلان:

شنبه‌های نیم بها به سینماهای گیلان ابلاغ نشده است

  • کد خبر : 2400
  • 06 آبان 1397 - 13:05
شنبه‌های نیم بها به سینماهای گیلان ابلاغ نشده است

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تا کنون هیچ ابلاغیه ای درباره اجرای طرح «شنبه‌های نیم‌بها» دریافت نشده است. گیلان شهر/ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد گیلان، سید امیر مصباح درباره انتشار خبری در رسانه‌های مکتوب و مجازی مبنی بر نیم بها شدن بلیت سینماهای کشور […]

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: تا کنون هیچ ابلاغیه ای درباره اجرای طرح «شنبه‌های نیم‌بها» دریافت نشده است.

گیلان شهر/ به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد گیلان، سید امیر مصباح درباره انتشار خبری در رسانه‌های مکتوب و مجازی مبنی بر نیم بها شدن بلیت سینماهای کشور اظهار کرد: این اداره کل تنها موظف به اجرای ابلاغیه از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بوده و تاکنون هیچ ابلاغیه‌ای مبنی بر اجرایی شدن طرح یاد شده در سینماهای گیلان دریافت نشده است.

مصباح افزود: با توجه به استقبال مردم از انتشار خبر یاد شده، به محض دریافت ابلاغیه از سوی وزارتخانه این طرح در سینماهای گیلان نیز اجرایی می شود.

در روزهای گذشته خبری از سوی علی سرتیپی سخنگوی شورای عالی اکران مبنی بر اجرای طرح بلیت‌های نیم‌بها روزهای شنبه در سینماهای کشور منتشر و از اجرای این طرح اوایل آبان ماه سال جاری در سینماهای سراسر کشور خبر داده شده بود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2400

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics