• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
6
تراکتور دو – یک سپیدرود

برتری تراکتورسازی مقابل سپیدرود

  • کد خبر : 2345
  • 04 آبان 1397 - 19:08
برتری تراکتورسازی مقابل سپیدرود
تیم فوتبال سپیدرود رشت در هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر مقابل میزبان خود تراکتورسازی تبریز تن به شکست دو بر یک داد.

به گزارش گیلان شهر ، دو تیم فوتبال سپیدرود رشت و تراکتورسازی تبریز از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۶ در ورزشگاه یادگار امام تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.

داور: رضا عادل
کمک‌ها: محمدرضا ابوالفضلی، حمیدرضا کنعانی و علی میر غفاری
ناظر داوری: محمود رفیعی

شاگردان علی کریمی با ترکیب کوروش ملکی، میثم تهیدست، میلاد شیخ سلیمانی، میلاد قربان زاده، امین جوادی مقدم، محمدرضا مهدوی، علی عزتی کرامت، حسین ابراهیمی، پویا نزهتی، مهرداد بایرامی و محمد غلامی وارد زمین شدند.

در سوی مقابل تیم میزبان با ترکیب محسن فروزان، محمد طیبی، علی عبدالله زاده، احسان حاج‌صفی، دانیال اسماعیلی فر، مهدی مهدی‌پور، علی طاهران، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، یوکیا سوگیتا و آنتونی استوکس پا به میدان گذاشت.

دو تیم برای فرار از بحران نیاز مبرمی به کسب سه امتیاز دیدار دارند، تراکتوری‌ها برای باقی ماندن در کورس مدعیان قهرمانی و سپیدرودی‌ها برای فرار از قعر جدول چشم به امتیازات کامل مسابقه دوخته‌اند.

دیدار دو تیم مطابق انتظار با حملات تیم میزبان آغاز شد، تراکتوری‌ها در ۳۰ دقیقه ابتدایی مسابقه فشار زیادی بر روی دروازه سپیدرود وارد کردند ولی در دقیقه ۳۴ تعویض اجباری دژاگه و خروج وی از زمین باعث شد بازی به تعادل کشیده شود، نیمه نخست مسابقه سه دقیقه وقت اضافه در پی داشت و با تساوی بدون گل خاتمه یافت.

نیمه دوم مسابقه برخلاف انتظار با میدان‌داری سرخ‌های شهر باران آغاز شد، میدان‌داری سپیدرودی‌ها تا دقیقه ۶۰ مسابقه ادامه یافت و از این دقیقه بازی به تعادل کشیده شد، ۱۰ دقیقه پایانی مسابقه با حملات طوفانی میزبان توأم شد و این تیم در دقیقه ۸۶ توسط کاپیتان شجاعی به گل دست‌یافت.

سپیدرودی‌ها پس از دریافت گل روی به بازی هجومی آوردند و در دقیقه ۸۹ توسط محمد نزهتی و از روی ارسال تهیدست به گل دست‌یافتند، بیش از ۳۰ هزار هوادار حاضر در ورزشگاه منتظر سوت پایان بازی بودند که تراکتوری‌ها در دقیقه ۹۰+۴ توسط اروین به گل دوم و برتری دست‌یافته و در نهایت با نتیجه دو بر یک پیروز نبرد سرخ‌های قدیمی دار فوتبال کشورمان شدند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2345

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا
با حضور یک مربی شکست‌ناپذیر و یک گلادیاتور دوست‌داشتنی

سردار در جذاب‌ترین بازی انتقامی فصل اروپا

17فروردین
بیانیه تند پرسپولیس بعد از گچ گرفتن دست بیرانوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics