• امروز : سه شنبه - ۴ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 23 April - 2024
کل اخبار 9627
5
اداره کل راه‌ آهن گیلان در رشت مستقر شد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: ‌اداره کل راه آهن گیلان در ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در رشت مستقر شد.

  • کد خبر : 2334
  • 04 آبان 1397 - 18:14
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان گفت: ‌اداره کل راه آهن گیلان در ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان در رشت مستقر شد.

به گزارش گیلان شهر ، محمدعلی محمدی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان در رشت اظهار داشت: با تمهیدات اتخاذ شده اداره کل راه‌ آهن گیلان به صورت موقت در ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر شد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان عنوان کرد:‌ اداره کل راه آهن گیلان […]

به گزارش گیلان شهر ، محمدعلی محمدی عصر امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری گیلان در رشت اظهار داشت: با تمهیدات اتخاذ شده اداره کل راه‌ آهن گیلان به صورت موقت در ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان مستقر شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان گیلان عنوان کرد:‌ اداره کل راه آهن گیلان به صورت موقت در ساختمان اداره کل مسکن و راه و شهرسازی استان مستقر شده است و تا زمانی که محل مناسب‌تری برای آن تعیین شود در همین مکان یاد شده دایر خواهد بود.

محمد علی محمدی در مورد تهیه فرم‌های آمایش سرزمینی و ابلاغ آن به دستگاه‌های اجرایی استان نیز تصریح کرد:‌ پس از وقفه‌ای که برای تهیه این فرم‌ها به وجود آمد در حال حاضر فرم‌های مورد نظر تدوین و به تمام دستگاه‌های اجرایی استان گیلان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی تا تاریخ ۱۰ آبان باید نظر نهایی خود را در مورد فرم‌های آمایش سرزمینی اعلام کنند گفت:‌ علاوه بر این موافقت‌ نامه‌های مربوط به اعطای اعتبارات و بودجه سه درصد نفت و گاز و تملک دارایی نیز برای دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده است.

محمدی با اشاره به تکلیف دستگاه‌های اجرایی گیلان برای ارسال نظراتشان در مورد موافقت نامه‌های یاد شده بیان داشت:‌ سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی گیلان آمادگی دارد ظرف یک هفته ضمن تحویل نظرات دستگاه‌های اجرایی در مورد موافقت نامه‌ها،‌ تصمیمات لازم را در این مورد اتخاذ کند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به تدوین تبصره‌های بودجه سال ۹۷ ابراز دا‌شت:‌ تبصره‌های قانون بودجه سال ۹۷ در حال حاضر به صورت کتابچه‌ای تدوین و در اختیار تمامی نمایندگان مجلس گیلان و سایر دستگاه‌ها و سازمان‌های اجرایی استان قرار گرفته است.

انتهای پیام/ش

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2334

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics