• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9619
5

مراسم بدرقه ستاد اربعین شهرداری رشت به کربلای معلی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد

  • کد خبر : 2162
  • 29 مهر 1397 - 14:22
مراسم بدرقه ستاد اربعین شهرداری رشت به کربلای معلی در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد

مراسم بدرقه ستاد اربعین شهرداری رشت، موکب خدام العتره صبح امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه با حضور سرپرست شهرداری رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت و اعضای ستاد اربعین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد.  محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت در این مراسم اظهار داشت: امروز برای […]

مراسم بدرقه ستاد اربعین شهرداری رشت، موکب خدام العتره صبح امروز یکشنبه ۲۹ مهرماه با حضور سرپرست شهرداری رشت، جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت و اعضای ستاد اربعین در پیاده راه فرهنگی شهرداری رشت برگزار شد.

 محمد حسن عاقل منش رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی رشت در این مراسم اظهار داشت: امروز برای سومین سال متوالی در کنار هم جمع شده ایم تا زوار کوی حسینی را با اشک دیدگان خود همراهی کنیم.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی رشت افزود: کاروان شهرداری رشت با عشق و عزمی راسخ به کربلا سفر کرده و مشکلات سفر ذره ای از ارادت و تلاش آن ها برای خدمت رسانی به زوار امام حسین(ع) کم نمی کند.

عاقل منش خاطرنشان کرد: امیدواریم کاروان شهرداری رشت بتواند خادم خوبی برای زوار اربعین باشد و رسالت خطیر خود را به درستی انجام دهد.

 

علیرضا قانع رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت نیز در این مراسم اظهار کرد: خدا را شاکریم برای سومین سال متوالی این توفیق نصیب مجموعه شهرداری رشت شد تا خادمی برای زوار امام حسین(ع) باشیم.

وی ضمن قدردانی از زحمات اعضای شورای اسلامی رشت، سرپرست شهرداری و مدیران شهرداری برای آماده سازی ستاد اربعین شهرداری رشت گفت: این کاروان عشق به سمت ارباب خوبی ها حرکت می کند و امیدواریم خادم خوبی برای امام حسین(ع) باشیم.

 

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت بیان کرد: در دو سال گذشته تجربیات خوبی به دست آوردیم و امیدواریم امسال اقدامات با کیفیت بیشتر در موکب خدام العتره انجام شود.

قانع محور برنامه های ستاد اربعین شهرداری رشت را از حوزه خدمات شهری و فرهنگی عنوان کرد و افزود: افتخار می کنیم در کربلا جارو به دست می گیریم و خاک پای زائران امام حسین(ع) را توتیای چشم خود کنیم و به عنوان نوکر امام حسین(ع) جارو به دست می گیریم.

 

وی با اشاره به اینکه با هماهنگی های انجام شده رفت و روب یکی از خیابان های منتهی به حرم امام حسین(ع) بر عهده شهرداری است مطرح کرد: ۶ دستگاه ماشین حمل زباله شهرداری رشت در کربلا خدمت رسانی می کند.

قانع از اجرای پویش مردمی “مسیر پاک” در کربلا خبر داد و گفت: در جریان این طرح پاک سازی مسیر با مشارکت زوار صورت می گیرد.

رئیس ستاد اربعین شهرداری رشت با تشریح اقدامات فرهنگی موکب خدام العتره در کربلا گفت: استقبال از زوار امام حسین(ع) با چای و اسفند انجام می شود و همچنین هنرمندان در این سفر ما را همراهی می کنند.

قانع برپایی ایستگاه صلواتی شبانه روزی، اجرای تعزیه، پخش رادیو کربلا، برپایی نماز جماعت، مداحی، سخنرانی و … را از جمله برنامه های فرهنگی ستاد اربعین شهرداری رشت عنوان کرد.

این مراسم با مداحی کربلایی یاسر محجوب دبیر ستاد اربعین شهرداری رشت همراه بود و پس از اتمام مراسم اعضای ستاد اربعین از زیر قرآن کریم با حضور سرپرست شهرداری و جمعی از اعضای شورای اسلامی رشت برای کربلا بدرقه شدند.

 
 
 
 
 
 
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=2162

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics