• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9611
4
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت:

“دستفروشان رشت” در زمین‌های موقوفی ساماندهی می‌شوند

  • کد خبر : 1953
  • 22 مهر 1397 - 11:27
“دستفروشان رشت” در زمین‌های موقوفی ساماندهی می‌شوند

گیلان شهر/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: براساس توافقات انجام شده از زمین‌های موقوفه برای احداث بازارچه‌های موقت جهت ساماندهی دستفروشان استفاده می‌شود. حجت‌الاسلام حمیدرضا کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به دیدار با رئیس سازمان ساماندهی مشاغل شهری شهرداری رشت اظهار داشت: در این دیدار مسئله استفاده از زمین‌های […]

گیلان شهر/ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه رشت گفت: براساس توافقات انجام شده از زمین‌های موقوفه برای احداث بازارچه‌های موقت جهت ساماندهی دستفروشان استفاده می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت انجام امورات عام‌المنفعه را از جمله وظایف مهم این سازمام دانست و گفت: انجام اقداماتی در حوزه ساماندهی کسب و کار مردم از جمله امور خیریه‌ای است که منفعت آن به عموم مردم می‌رسد.

کریمی با تاکید بر اینکه وقف یکی از ارکان مهم اقتصاد مقاومتی است خاطرنشان کرد: امروز دشمنان انقلاب با استفاده از تحریم و فشارهای اقتصادی به‌دنبال ضربه‌زدن به کشور است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان اوقاف و امور خیریه از تمام ظرفیت‌های خود برای کمک به اقتصاد کشور کمک می‌کند تصریح کرد: ساماندهی دستفروشان یکی از معضلاب شهر پرتراکم رشت است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری درباره لزوم توجه به مسئله اقتصاد گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه شهرستان رشت آمادگی همکاری با شهرداری رشت را برای ساماندهی دستفروشان دارد.

کریمی با اعلام اینکه براساس توافقات انجام شده از زمین‌های موقوفه برای احداث بازارچه‌های موقت جهت ساماندهی دستفروشان استفاده می‌شود اظهار داشت: ترویج سنت وقف و تحقق هدف واقفان از اهداف اداره اوقاف است.

وی خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم تا از طرفیت موقوفات و نیات خیر واقفان در راستای تحقق رونق تولید ملی و افزایش رضایتمندی تولیدکنندگان و مردم استفاده کنیم زیرا این امر سبب رضایتمندی مردم از نظام جمهوری اسلامی می‌شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1953

خبر های مرتبط

29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت
19فروردین
خرید‌های هیجانی در بازار طلا و سکه متوقف شد؟

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics