• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان خبر داد:

افزایش نشریات مکتوب و پایگاه های خبری گیلان در سال جاری

  • کد خبر : 1932
  • 21 مهر 1397 - 20:32
افزایش نشریات مکتوب و پایگاه های خبری گیلان در سال جاری
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان، از افزایش تعداد نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری دارای مجوز گیلان در 6 ماه نخست امسال خبر داد و گفت: تعداد نشریات مکتوب از 155 عنوان در دوره مشابه سال گذشته به 188 عنوان رسیده است.

گیلان شهر :فیروز فاضلی  از افزایش تعداد نشریات مکتوب و پایگاه‌های خبری دارای مجوز گیلان در ۶ ماه نخست امسال خبر داد و اظهار کرد: نشریات و پایگاه های خبری به مثابه شریان های رسانه ای استان هستند.

وی با بیان اینکه تعداد نشریات مکتوب از ۱۵۵ عنوان در دوره مشابه سال گذشته به ۱۸۸ عنوان رسیده است، عنوان کرد: همچنین طی مدت یادشده تعداد پایگاه‌های خبری از ۹۱ پایگاه به ۱۱۹ پایگاه ارتقا یافته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان تصریح کرد: فضای رسانه‌ای استان در کشور پیشروست و پی جویی‌های خبرنگاران گیلان نشان از دغدغه توسعه، رفع مشکلات و کاستی‌ها دارد.

فاضلی، فعالان رسانه‌ای استان را وجدان بیدار جامعه و روشنی‌بخش راه و رسم زمانه خویش برشمرد و بیان کرد: آگاهی فرهنگی، پویایی اجتماعی و سلامت فکری جامعه در گرو کوشش‌ها و مجاهدت‌های خبرنگاران و اصحاب قلم است و نقش موثر و مناسب اصحاب رسانه در هر زمانی غیر قابل انکار است.

این مسئول فرهنگی، با بیان اینکه بیش از ۶۰۰ خبرنگار در رسانه‌های مکتوب و مجازی گیلان فعال هستند، خاطرنشان کرد: ۹ روزنامه، ۴۹ هفته‌نامه، ۲۴ دوهفته‌نامه، ۴۰ ماهنامه، ۵ دوماهنامه، ۴۴ فصلنامه، ۱۶ دوفصلنامه و یک سالنامه در گیلان فعال است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1932

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics