• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
5

‎بانو و مرد اخلاق شورا یا نمادی از بی اخلاقی سیاسی..!

  • کد خبر : 1878
  • 20 مهر 1397 - 10:09
‎بانو و مرد اخلاق شورا یا نمادی از بی اخلاقی سیاسی..!

گیلان شهر ؛پس از عبور از فراز و نشیب های گسترده و تلاطم حواشی موجود که غالبا اتفاقاتی مدون و زاییده لابی های پشت پرده بود بالاخره با نظر جمعی اعضای شورای شهر روز چهارشنبه ۱۸ مهر به عنوان روز تعیین شهردار رشت البته پس از بررسی برنامه نامزدها اعلام شد. برگزاری جلسات فشرده در […]

گیلان شهر ؛پس از عبور از فراز و نشیب های گسترده و تلاطم حواشی موجود که غالبا اتفاقاتی مدون و زاییده لابی های پشت پرده بود بالاخره با نظر جمعی اعضای شورای شهر روز چهارشنبه ۱۸ مهر به عنوان روز تعیین شهردار رشت البته پس از بررسی برنامه نامزدها اعلام شد.

برگزاری جلسات فشرده در دو روز متوالی و حضور و همراهی گسترده اصحاب رسانه و نامزدهایی که با تمام توان به ارائه برنامه پرداختند و اتخاذ مواضع محکم از سوی اعضای شورای شهر همه و همه نشانگر عزم اعضای شورای شهر در انتخاب شهردار و پایان این ماراتن کسالت آور بود لیکن در اقدامی عجیب و البته هماهنگ طیفی که منفعت خود را در روند عادی برگزاری جلسه نمیدید با ارسال پیامک های مشکوک به یکدیگر ناگهان برخی به بهانه خستگی و برخی حتی بدون بهانه و گویا با وِردی جادویی از صحن شورای شهر غیب شدند!!

فارغ از این موضوع که متاسفانه این چنین بی اخلاقی هایی مدتهاست در منش سیاسی ما گنجانده و تثبیت شده است توجه به دو مورد خالی از لطف نیست.

موضوع اول حضور اسامی اعضایی از شورای شهر(آقا و خانم) در بین این طیف غیرمسئول به وجدان و انضباط شغلی بود که در تمامی محافل و مجالس و جریان ها به شدت در تلاشند که خود را به عنوان نمایندگان پایبند به اخلاق معرفی کنند و نزدیکان و منتسبین به این ایشان از صفاتی همچون “بانوی اخلاق” و “مرد اخلاق” در توصیف آنها استفاده می کنند.!

لیکن گویا حضرات این القاب و توصیفات را تنها در شعار میپسندند و در بزنگاه هایی که منافع خود را در خطر میبیند براحتی از هر نوع مبانی و ساختار اخلاقی بری میباشند که این در جایگاه یک منتخب مردم جای بسی تاسف است….

نکته دوم بی حرمتی عینی این طیف به حاضرین در جلسه، اصحاب رسانه و شهروندانی که گویی صبر آنها به دستاویزی برای برخی ها بدل شده میباشد.

افرادی که موقعیت امروز خود و این جایگاه را از اعتماد اقشار مختلف مردم داشته و بدون اعتنا به نیازها و مطالبات شهروندان به عنوان صاحبین اصلی شهر منافع شخصی خود را بر هر چیز دیگر ارجع میپندارند.

باید دید ادامه این پروسه با توجه به اتفاقات این روزها تا کجا پیش خواهد رفت و آینده شهر خسته بدون شهردار در گرو امیال کدام طیف و گروه رقم خواهد خورد…

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1878

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics