• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
6

واقعیت عدم حضور ۱+۴ عضو شورا در انتخاب شهردار

  • کد خبر : 1881
  • 20 مهر 1397 - 10:30
واقعیت عدم حضور ۱+۴ عضو شورا در انتخاب شهردار

اختصاصی گیلانشهر :قرار بود که روز سه شنبه شهردار رشت مشخص شود. طبق این برنامه ۶ نامزد برای ارائه برنامه هاى خود باید به صحن شورا می رفتند. قرار بود که جلسه از ساعت ٢٠ شروع شود و هر کاندیدا ٢٠ دقیقه صحبت کنند اما ارائه برنامه تنها ٣ نامزد تا ساعت ٢٣ طول کشید […]

اختصاصی گیلانشهر :قرار بود که روز سه شنبه شهردار رشت مشخص شود. طبق این برنامه ۶ نامزد برای ارائه برنامه هاى خود باید به صحن شورا می رفتند. قرار بود که جلسه از ساعت ٢٠ شروع شود و هر کاندیدا ٢٠ دقیقه صحبت کنند اما ارائه برنامه تنها ٣ نامزد تا ساعت ٢٣ طول کشید و مقرر شد که بقیه جلسه به ساعت ١٠ صبح فردای آنروز یعنى روز چهارشنبه موکول شود.
روز چهارشنبه اما جلسه با حدود یک ساعت و نیم تاخیر ساعت ١١:٣٠ و در غیاب رئیس شورا شروع شد و سه نامزد بعدى برنامه هاى خود را در این روز ارائه کردند و تا اینجا همه چیز روال عادی خود را طی می کرد تا اینکه نیم ساعت مانده به وقت انتخاب شهردار، ادامه جلسه فقط با حضور ۶ عضو شورا ادامه یافت و رضا رسولی در غیاب رئیس شورا جلسه را آغاز کرد اما بلافاصله پس از ورود رییس شورا ، جلسه را ترک کرد و علوی بعنوان رییس شورا به جلسه ادمه داد. طولی نکشید که فاطمه شیرزاد نیز جلسه را ترک کرد. این در حالی بود که عاقل منش نیز در جلسه حضور نداشت. جالبتر آنکه در پایان صحبت هاى آخرین نامزد، بهراد ذاکری نیز به سرعت جلسه را ترک کرد و رییس شورا هم به دنبال وی با ترک‌جلسه به اتاق مخصوص ریاست رفت و از اعضا خواست تا در اتاق مخصوص رییس صحبت ها را ادامه دهند‌.
در مجموع در نیم ساعت باقی مانده به انتخاب شهردار، فقط ۶ نفر از اعضای شورا با تعداد حدود ۱۰۰خبرنگار در صحن حضور داشتند.
حالا پس ازگذشت ۱۰دقیقه علوى بعنوان رییس شورا وارد شد و گفت به علت عدم حضور تعداد اعضا، ادامه جلسه انتخاب شهردار به روز دوشنبه هفته آینده موکول مى شود.

حال سوال اول اینجاست:
آقای علوی حضرت عالی که به فکر کاندیداتورى مجلس هستید، پس از عبور از فراز و نشیب های فراوان و تلاطم و حواشی موجود، مردم چطور باید به شما اعتماد کنند و شما را به عنوان نماینده خود در مجلس شورای اسلامی بپذیرند وقتى که حتى نتوانستید یک جلسه را مدیریت کنید؟ آیا حق مردم گیلان این بود که با بی تدبیرى خود آبروى گیلان را در کشور ببرید؟
سوال دوم این است: آقای عاقل منش حضرت عالی که نمونه بارز یک مسلمان انقلابی هستید شما چرا؟ آیا حق مردم انقلابى رشت این بود؟
سوال سوم این است؛ سرکار خانم شیرزاد، سخنگو و بانوى اخلاق، حضرت عالی همسر سه برادر شهید هستید که برای ملت بسیار گرامی اند اما شما که همیشه پیرو خط امام بودید ؛ چرا گیلان را زیر سوال بردید؟ لطفا بفرمایید که شما چگونه جواب مردم رشت را خواهید داد؟
سوال چهارم ؛ آقای رسولى یادتان هست که هنگام تایید صلاحیت در انتخابات دوره پنجم، آقاى جعفرزاده ایمن آبادی در روزهای آخر به داد شما رسید؟ یادتان رفته که مردم به شما اعتماد کردند؟ کمى فکر کنید شاید آن روزها را به یاد بیاورید.
سوال پنجم؛ آقاى ذاکرى عزیز که همیشه رک و آزاد بودید شما چرا؟ آیا اگر  سرکار خانم مقیمی کاندیدا بود شما باز هم جلسه را ترک مى کردید؟

واضح است که ما از پشت پرده صحبت نمی کنیم ، ولی به عنوان یک شهروند دست کم انتظار داریم جواب مردم فهیم شهر رشت را بدهید زیرا در غیر این صورت مردم، دیگر هیچ زمان به شما اعتماد نخواهند کرد.
شما باید بدانید که دانستن حقیقت، حق مردمى است که به شما اعتماد کردند.
جناب آقایان علیپور، رمضان پور، زاهد، جذب، حاجی پور و عبدالهی، که جلسه را به احترام مردم رشت ترک نکردید؛ یقین داشته باشید که چنین اقدام شایسته شما هیچگاه از خاطر مردم فهیم رشت پاک نخواهد شد.
بی شک مردم رشت و خبرنگاران حاضر در صحن شورا روز چهارشنبه را در تاریخ رشت ثبت خواهند کرد و همواره این سوال را از شما خواهند پرسید که آیا بهتر نبود همه شما حضور می داشتید و جلسه را به روز دیگر موکول می کردید؟
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1881

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics