• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
7
هوشنگ عباسقلی زاده:

وزارت کشور ۲بار درباره شهردار رشت تذکر داد

  • کد خبر : 1886
  • 20 مهر 1397 - 16:28
وزارت کشور ۲بار درباره شهردار رشت تذکر داد
مدیرکل امورشهری و شوراهای استانداری گیلان خبرداد:

گیلان شهر /وزارت کشور ۲ بار برای انتخاب سریع شهردار رشت تذکر داد/واکنش به ترک جلسه توسط ۴ عضو شورای شهر/چرا برای یعقوب امیری ابلاغ صادر نشد؟

مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری گیلان از صدور ۲ تذکر کتبی از سوی وزارت کشور برای انتخاب هر چه سریعتر شهردار کلان شهر رشت در مهر ماه جاری به استانداری گیلان و ابلاغ به شورای اسلامی شهر رشت خبر داد.

هوشنگ عباسقلی زاده امروز در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار کاشف اسرار با اعلام این خبر،اظهار کرد: تاخیر در انتخاب شهردار رشت، سبب آسیب دیدن شهر، از دست دادن زمان خدمات رسانی و ایجاد خلاء در مدیریت شهری می شود.

وی در واکنش به ترک جلسه صحن علنی شورای اسلامی شهر رشت توسط ۴ عضو پارلمان شهری در عصر روز گذشته، اذعان کرد این موارد جزو اشکالات داخلی آنان محسوب می شود و ان شاء الله این گونه موارد را رفع بکنند و اگر در جلسه روز دوشنبه هفته آینده شهردار جدید را انتخاب بکنند،هم خوب است.

این مسئول با بیان این که انتخاب شهردار جدید رشت به عنوان دومین شهردار پس از آغاز به کار رسمی پنجمین دوره شورای اسلامی شهر رشت محسوب می شود، خاطر نشان کرد: اعضای شورای اسلامی باید برای انتخاب شهردار جدید هر چه سریعتر به توافق برسند و شهردار را انتخاب بکنند.

عباسقلی زاده ابراز امیدواری کرد ان شا الله فرصت بدهند و یک انتخاب و شهردار خوب و اصلحی را داشته اند،

وی درباره روند انتخاب مدیر جدید امور مالی شهرداری رشت در جلسه علنی روز نهم مهر ماه شورای اسلامی شهر و ارجاع مصوبه به فرمانداری رشت جهت تائید مصوب، خاطر نشان کرد: انتحاب ”یعقوب امیری” به این سمت باید ضمن اخذ تائید از دفتر امور شهری و شوراها استانداری گیلان در هیات تطبیق با قانون اخذ تصمیم در رد یا تائید گرفته بشود.کاشف اسرار

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1886

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics