• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9620
5
حامد عبدالهی نامزد شهرداری در صحن شورا؛

کمیته انتصابات راه‌اندازی خواهم کرد/بیش از ۱۳۰۰ نفر در بخش رفت و روب و سد معبر حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند

  • کد خبر : 1862
  • 18 مهر 1397 - 21:23
کمیته انتصابات راه‌اندازی خواهم کرد/بیش از ۱۳۰۰ نفر در بخش رفت و روب و سد معبر حق و حقوق خود را دریافت نکرده اند

گیلان شهر : حامد عبدالهی دیگر کاندیدای شهرداری در سخنانی ضمن قدردانی از کسانی به وی رای اعتماد دادند گفت: من معتقد به آن بودم تا اعضای شورا ابتدا سئوالات خود را داشته باشند. او با اشاره به مشکلات موجود در شهرداری تصریح کرد: ما میدانیم که شهرداری در حوزه های مختلف با مشکلات عدیده ای […]

گیلان شهر : حامد عبدالهی دیگر کاندیدای شهرداری در سخنانی ضمن قدردانی از کسانی به وی رای اعتماد دادند گفت: من معتقد به آن بودم تا اعضای شورا ابتدا سئوالات خود را داشته باشند.

او با اشاره به مشکلات موجود در شهرداری تصریح کرد: ما میدانیم که شهرداری در حوزه های مختلف با مشکلات عدیده ای مواجه است این شهرداری با توجه به اینکه نهاد غیر دولتی است و بزرگترین خانواده سازمانی با بیش از ۳۵۰۰ نفر پرسنل در سازمانهای مختلف در حال است.

بزرگترین چالشها در شهرداری بی ابتدا ۷ نوع وظیفه خدمتی در حوزه نیروی انسانی داریم که با توجه به تعدد نوع خدمت شاهد کاهش بهره وری هستیم.

۹۹۹ نفر از پرسنل شهرداری پرسنل قراردادی هستند که بیش از ۴۹۰ نفر دارای تحصیلاتی آکادمیک هستند و با توجه به رایزنی های متعدد درسالهای گذشته نیازمند تغییر وضعیت شرایط کنونی هستیم.

وی با تاکید بر وجود ابلاغ مشاوره ای در شهرداری گفت: متاسفانه بسیاری از مشاورها با مستندهای موجود و با توجه به عدم ثبت ورود و خروجی موفق به ورود در شهرداری شدند.

عبدالهی بحث مشکلات کارکنان تصریح کرد: بیش از ۱۳۰۰ نفر عزیزان ما در بخش رفت و روب و سد معبر متاسفانه حق و حقوق خود را به واقع دریافت نمیکنند.

عبدالهی با اشاره به ابهامات موجود در انتصابات گفت: متاسفانه بخش عظیمی از انتصابات به صورت سلیقه ای بوده و به جای شایسته سالاری به صورت سلیقه ای انتخاب شده اند .

وی افزود: در بسیاری از ادارات کمیته انتصابات موجود است و براساس توانمندی افراد در جایگاههای معین مشغول به کار می شوند.کمیته انتصابات را در شهرداری راه اندازی خواهم کرد.

وی با تاکید بر اهمیت منابع انسانی تصریح کرد: متاسفانه با ایجاد چارتهای غیرقانونی هنوز همکاران ما از کمبود فصل رنج می برند و این یکی از اصلی ترین دغدغه های من است. که امیدوارم با شایسته سالاری این موضوع حل گردد.

حامد عبدالهی با تاکید بر ضرورت حل مشکلات رودخانه های زرجوب و گوهر رود و حوزه زیست محیطی تصریح کرد: با توجه به تفاوت استاندارد های پسماند شهر رشت با دیگر شهرها ما متاسفانه دو برابر سرانه مصرفی تولید زباله مازاد داریم.

رئیس شورای استان گفت: ما روزانه ده تن نان و ۱۵ تن برنج با ارزش ۳۲ میلیارد تومان در سال در پسماندهای این شهر است که متاسفانه با توجه به بررسی های انجام شده قانون پسماند شهرداری رشت برگرفته از قانون پسماند اتریش است و این در حالی است که در اتریش برخلاف ایران قانون مدیریت شهری وجود دارد.

حامد عبدالهی افزود: امید است با راه اندازی زباله سوز با ظرفیت ۶۰۰ تن روزانه این معضل بزرگ حل گردد.

او گفت: شهر رشت ظرفیت و امکانات خوبی دارد اما متاسفانه از آنها استفاده نمی گردد. از گاز استحصالی از زباله سراوان میتوان درآمد مطلوبی کسب کرد.

او در راستای پسابهای بیمارستانی و زباله ای خانگی گفت: تا پایان سال با حمایت دولت بحث پسماند بیمارستانی حل خواهد شد.

عضو پنجمین دوره شورای اسلامی شهر با تاکید بر نارضایتی مردم از وضعیت موجود در شهرداری تصریح کرد: با الگوبرداری از شهرهای موفق در حوزه اعتماد سازی و هوشمندسازی شهرهای موفق در بسیاری از مواقع نیاز از حضور شهروندان و ذینفعان به شهرداری جلوگیری کرد و زمینه های رضایت شهروندان را فراهم کرد.

او گفت: با توجه به اینکه در دوره قبل با حضور خلیلی در مسند شهرداری و تاکید ایشان بر ممیزی املاک شاهد اتفاقات خوبی در شهر در حوزه درآمد پایدار بوده ایم.

عبدالهی ضمن استقبال از اجرای طرح تفضیلی تصریح کرد: مشکلات موجود در طرح تفضیلی از دغدغه های اکثریت اعضا بوده است. که امروز با اجرای این طرح شاهد اتفاقات خوبی در امور زیربنایی این شهر هستیم.

عبدالهی خاطرنشان کرد: الویت ما اجرای پروژه های نیمه تمام و پروژه های زیربنایی که از انتظارات به حق مردم است و با توجه به عقب ماندن ۷۰ درصدی بودجه شهرداری ضروری است تا از ظرفیت قرارگاه خانم الانبیا استفاده کنیم.

وی در خصوص سیستم حمل و نقل ریلی را اتفاق میمونی دانست و گفت: کد دار شدن این پروژه که هرساله مبلغی به ان تخصیص خواهد یافت و امید است طی دو سه سال آینده شاهد اتفاق خوب و مبارکی در سیستم حمل و نقل ریلی هستیم.

وی افزود: در چند روز اخیر پس از اعلام نامزدی جهت تصدی پست شهرداری هجمه های زیادی بر بنده وارد گردید و ااین هجمه به گونه ای بود که چون در نحوه عملکرد بنده میدانستند که به راحتی می‌توانم از پس این مسائل فنی برآیم و شکی در آن برای آنها وجود نداشت و نتوانستند کوچکترین روزنه‌ای بیابند.

وی ادامه داد: تنها ابزاری که می توانسنتد با استفاده از آن افکار عمومی را معطوف کنند پرداختن به مسائل شخصی و خصوصی و خانوادگی بود که با دروغ پردازی به گونه دیگری جلوه دادند.

عبدالهی افزود: عده ای نگران منافع خودشان بوده اند و به صورت شفاف عرض کنم به دنبال حذف عبدالهی بودند چون جلوی رانت را خواهم گرفت.

او ادامه داد: بنده مدیر عامل سازمان زیباسازی بودم که در آن موقع در سال ۳۰ میلیون تومان درآمد داشت و بنده با کمک همکاران به ۳ میلیارد در سال تبدیل کردم.اینجانب در مزایده ای که جهت تابلوهای تبلیغاتی برگزار کردم جوانی به من مراجعه کرد که شرایط کار کردن و ویژگی های لازم را داشت و آن جوان منتصب به یکی از اعضای شورا بود که بنده ارتباط خوبی در آن زمان متاسفانه با آن عضو نداشتم. آن جوان انتظار داشت که بواسطه اختلاف فی ما بین بنده و آن عضو شورا سنگ اندازی در کارش داشته باشم اما بنده با توجه به شایستگی هایی که او داشت از وی حمایت نموده و او به صورت کاملا قانونی برنده مزایده شد.

وی افزود: بنده اگر در هر مقطع زمانی با کسی اختلاف نظر داشته باشم دلیل بر این نمی شود که منافع دوستان او به ناحق ضایع شود.

حامد عبدالهی گفت: بعضی در خصوص منابع مالی و انسانی  احساس خطر می کنند . بنده از همینجا اعلام میکنم که جلوی این افراد خواهم ایستاد.من در حضور اصحاب رسانه و اعضای شورا و همکاران شهرداری اعلام میکنم که با افراد سواستفاده گر مقابله خواهم کرد.

او ادامه داد: همانطور که جناب آقای علیپور گفتند ما به دنبال حفظ ارزش ها هستیم ، ما در شهری زندگی میکنیم که ۸ هزار شهید تقدیم کرده است،من به هیچ عنوان از جایگاه فرزند شهید سو استفاده نکردم. من فقط خدا را دارم وسعی میکنم حرف و عملم یکی باشد.

بنده به خودم اجازه دادم در این حوزه ورود کنم چون آدم اجرایی هستم.
خبر راست/  لیلاپاکیزه:

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1862

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics