• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9618
3
یاداشت اختصاصی گیلان شهر

سردار همیشه سردار

  • کد خبر : 1609
  • 14 مهر 1397 - 15:54
سردار همیشه سردار

یاداشت اختصاصی گیلان شهر :همواره در تمامی‌ دوران تاریخ، مردانی باصلابت و ناب وجود دارند که همیشه در تمامی عرصه ها غیرت و‌ مردانگی به خرج‌ داده و عمر و‌ زندگی خویش را در راه حفظ امنیت و آرامش این مرز و بوم و ناموس میهن خویش فدا کرده اند. شاید این روز ها جنگ […]

یاداشت اختصاصی گیلان شهر :همواره در تمامی‌ دوران تاریخ، مردانی باصلابت و ناب وجود دارند که همیشه در تمامی عرصه ها غیرت و‌ مردانگی به خرج‌ داده و عمر و‌ زندگی خویش را در راه حفظ امنیت و آرامش این مرز و بوم و ناموس میهن خویش فدا کرده اند.
شاید این روز ها جنگ و آشوب به معنای سابق وجود نداشته باشد اما مسائل و دغدغه ی مسئولان برخی نهادها گاهی اوقات بیش از دوران ناآرامی ها، پیچیده و بغرنج است.
اکنون که در هفته ی نیروی انتظامی قرار داریم، جا دارد ضمن دست مریزاد و خداقوت به عزیزان فعال در این حوزه و به پاس قدردانی از این غیور مردان و زنان، مردی از این وادی را بهتر بشناسیم.
سردار محمدرضا اسحاقی، فرمانده ی نیروی انتظامی استان گیلان، تنها فرمانده نیست بلکه آنطور که از شواهد پیداست وی پدر معنوی پرسنل خویش نیز است.

مدتهاست که‌ آوازه ی این مرد در تکریم ارباب رجوع و حل و فصل دغدغه های آنان، زبانزد خاص و‌ عام‌ شده به گونه ای که سردار اسحاقی با رفتار انسان پسندانه ی خود جلا و‌‌ زیبایی ویژه ای به دشواری های این‌ #وظیفه مقدس بخشیده است.
شاید اگر بیش از این، از صفات نیکوی‌ سردار سخن‌‌ بگوییم محکوم‌ به رشوه ی زبانی‌ و یا هر برچسب ناشایستی شویم‌ اما این‌ رسانه بنا‌ دارد فرهنگ قدردانی و پاسداشت خوبی ها را در زمان حضور و خدمت خوبان بنا نهد نه زمانی که این افراد، دیگر در کسوت خود باقی نیستند.
علی ایحال امید است خداوند منان نیک بودن و نیک ماندن را به تمامی مخلوقات انسانی خود عنایت نماید.
انتهای پیام/

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1609

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics