• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
کل اخبار 9615
2
سرپرست پیش بینی هواشناسی گیلان:

بارش ۳۰۱ میلی‌متری باران در رودسر/بارش ها در گیلان ادامه دارد

  • کد خبر : 1596
  • 14 مهر 1397 - 11:55
بارش ۳۰۱ میلی‌متری باران در رودسر/بارش ها در گیلان ادامه دارد

گیلان شهر/ سرپرست پیش بینی هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در۲۴ ساعت گذشته رودسر با ۳۰۱ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته است، گفت: براساس نقشه های هواشناسی بارش ها در گیلان ادامه دارد. مازیار غلامی  با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گیلان، اظهارکرد: با نفوذ و تقویت توده هوای سرد و بارشی از […]

گیلان شهر/ سرپرست پیش بینی هواشناسی گیلان با اشاره به اینکه در۲۴ ساعت گذشته رودسر با ۳۰۱ میلی‌متر بیشترین بارش‌ها را داشته است، گفت: براساس نقشه های هواشناسی بارش ها در گیلان ادامه دارد.

مازیار غلامی  با اشاره به آخرین وضعیت جوی استان گیلان، اظهارکرد: با نفوذ و تقویت توده هوای سرد و بارشی از عصر روز جمعه به گیلان شاهد بارش شدید باران در اکثر مناطق این استان بوده ایم.

وی با بیان اینکه در ۲۴ ساعته گذشته بیشترین بارش از ایستگاه اداره کل هواشناسی در شهرستان رودسر با ۳۰۱ میلی متر بارش گزارش شده است، افزود: این میزان بارش در این منطقه کم سابقه بوده است.

سرپرست پیش بینی هواشناسی گیلان با اشاره به میزان بارش ها در سایر شهرهای استان، گفت: لاهیجان با ۱۴۵ میلی‌متر، آستارا با ۸۸ میلی‌متر و رشت نیز ۷۰ میلی‌متر باران در ۲۴ ساعته گذشته تاکنون باریده است.

وی در ادامه با بیان اینکه با بررسی الگوهای حاکم بر نقشه های هواشناسی این وضعیت برای امروز و حتی با شدت کمتر برای فردا ادامه دارد، خاطرنشان کرد: براساس پیش بینی های صورت گرفته بارش تا عصر امروز در نواحی مرکزی و شرقی از شدت بیشتری برخوردار است.

غلامی با اشاره به اینکه از عصر امروز از شدت بارش‌های در مناطق شرقی کاسته می شود، تصریح کرد: از عصر به بعد نواحی مرکزی و غربی استان بیشتر تحت تأثیر قرار گرفته و بارش ها در آن شدت می یابد.

وی به پیش بینی وزش باد شدید و وقوع رعد و برق برای امروز در اکثر مناطق استان گیلان نیز اشاره کرد و افزود: برای فردا نیز با توجه به الگوها انتظار کاهش شدت بارش ها برای همه مناطق استان گیلان را داریم ولی بارش ها قطع نمی شود.

سرپرست پیش بینی هواشناسی گیلان ادامه داد: از ظهر فردا (یکشنبه) شدت بارش ها در استان کمتر و حتی در برخی نواحی قطع شده و با نزدیک شدن به ساعات شبانگاهی شاهد تضعیف این توده هوا خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه در روزهای دوشنبه و سه شنبه شاهد کاهش میزان ابرناکی آسمان در اکثر نقاط استان گیلان خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در روز دوشنبه شاهد آسمانی صاف و آفتابی گاهی همراه با افزایش ابر به ویژه در ساعات صبحگاهی و افزایش دما نیز روبه رو هستیم.

غلامی به شرایط جوی دریای خزر نیز اشاره و تصریح کرد: دریا برای امروز و فردا همچنان مواج و طوفانی بوده و برای انجام فعالیت های مرتبط با دریا نامناسب است.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1596

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics