• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
3
با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

۱۴ دستگاه‌ برتر در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» تجلیل شدند

  • کد خبر : 1572
  • 13 مهر 1397 - 13:57
۱۴ دستگاه‌ برتر در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» تجلیل شدند

رشت- ۱۴ مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی استان گیلان با حضور مسئولان کشوری و استانی در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» تجلیل شدند. به گزارش گیلان شهر ، بعدازظهر پنجشنبه باحضور «علاءالدین رفیع زاده» رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، «علی اصغر جمشیدنژٰاد» معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان […]

۱۴ دستگاه‌ برتر در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» تجلیل شدند

رشت- ۱۴ مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی استان گیلان با حضور مسئولان کشوری و استانی در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» تجلیل شدند.

به گزارش گیلان شهر ، بعدازظهر پنجشنبه باحضور «علاءالدین رفیع زاده» رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور، «علی اصغر جمشیدنژٰاد» معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان و جمعی از مدیران کل و کارکنان دستگاه‌های اجرایی، ۱۴ مدیر برتر دستگاه‌های اجرایی طی مراسمی در «جشنواره شهید رجایی استان گیلان» تجلیل شدند.

اصلاح نظام اداری در ۱۰ مورد 

رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور در این جشنواره اظهارکرد: عملکرد یک دستگاه زمانی قابل قبول خواهد بود که سبب رضایتمندی مردم از خدمات شود.

علاءالدین رفیع خواه با بیان اینکه نظام اداری در ۱۰ مورد اصلاح و به دستگاه ها ابلاغ شده است، افزود: مهندسی نقش و ساختار دولت، توسعه دولت الکترونیک و هوشمندسازی اداری، ارائه خدمات در فضای رقابتی، مدیریت سرمایه انسانی، بهبود نظام و فناوری های مدیریتی، توسعه فرهنگ سازمانی، صیانت از حقوق شهروندان در نظام اداری، ارتقای پاسخگویی، شفافیت و مقابله با فساد نظام اداری، مدیریت بهره وری نظام اداری و اجرایی کشور و نظارت و ارزیابی از جمله این موارد است.

وی با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر برای رسیدن به شاخص‌های لازم در حوزه نظام اداری، گفت: برنامه جدید نظام اداری در سه محور «سطح ملی»، «برش استانی» و «پروژه های اجرایی قابل پایش ادواری» تدوین شده است.

رئیس امور مدیریت عملکرد و ارتقای فرهنگ سازمانی سازمان اداری و استخدامی کشور با بیان اینکه همه دستگاه ها باید برای اجرای درست این برنامه تلاش کنند، ادامه داد: تحول در نظام اداری زمانبر و نیازمند فرهنگ سازی است.

جشنواره شهید رجایی سبب مشخص شدن جایگاه دستگاه های اجرایی در جامعه

در ادامه این مراسم رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان با اشاره به اینکه برگزاری جشنواره شهید رجایی برای ارزیابی کمی و کیفی عملکرد دستگاه ها در انجام وظایف خود است، اظهارکرد: جشنواره شهید رجایی سبب می شود تا جایگاه اصلی دستگاه های اجرایی در سطح جامعه مشخص شود.

کیوان محمدی به وجود مشکلات فراوان در کشور و شرایط روز جامعه اشاره کرد و افزود: قبول مسئولیت در چنین شرایطی سخت بوده و مدیران باید برای ارائه خدمات بهتر بیشتر تلاش کنند.

وی با بیان اینکه براساس شاخص های اعلام شده در این جشنواره ۱۴ دستگاه اجرایی استان گیلان براساس الگوهای ارزشیابی در شاخص های عمومی، اختصاصی و ترکیبی برگزیده شده اند، گفت: اگر نواقصی در زمینه شاخص های ارزیابی وجود دارد باید اصلاح شود.

لزوم وجود نگاه متعهدانه به مسئولیت از سوی مدیران

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گیلان نیز در این مراسم با بیان اینکه خروجی این جشنواره باید در میان جامعه و مردم مشاهده شود، اظهارکرد: متاسفانه از ۱۴۲ دستگاه تنها ۵۰ دستگاه اجرایی در ارزیابی عملکرد شرکت کرده اند که این یک نقص و ضعف بوده و باید برطرف شود.

علی اصغر جمشیدنژاد با اشاره به اینکه برخی دستگاه ها عملکرد مطلوبی داشته ولی اقدامات خود را ثبت نکرده اند، گفت: این یک نقص بوده و باید از سوی دستگاه رفع شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وجود برخی مشکلات به دلیل عملکرد ضعیف برخی مدیران است، خاطرنشان کرد: مدیران باید نسبت به مسئولیتی که برعهده گرفته اند متعهدانه عمل کنند زیرا عملکرد ضعیف یک مدیر سبب از بین رفتن فرصت سرمایه گذاری می شود.

کد خبر ۴۴۲۰۹۶۸
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1572

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics