• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
5
مدیرعامل دفتر پخش «خانه فیلم» از نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس درخواست کرد از اکران فیلم «ماهورا» حمایت کنند.

به جای شعار از «ماهورا» حمایت کنید

  • کد خبر : 1499
  • 11 مهر 1397 - 22:19
به جای شعار از «ماهورا» حمایت کنید
مدیرعامل دفتر پخش «خانه فیلم» از نهادها و سازمان‌های مرتبط با حوزه دفاع مقدس درخواست کرد از اکران فیلم «ماهورا» حمایت کنند.

به گزارش گیلان شهر  – سعید خانی با اشاره به آغاز اکران فیلم «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد از ۱۱ مهرماه در سینماهای کشور بیان کرد: اساسا معتقدم این این‌گونه فیلمها باید توسط ارگان‌ها و نهادهای مربوط و طیفی که همیشه به سینما ایراد می‌گیرند چرا فیلم های ارزشی ساخته نمی‌شود؛ حمایت شود.

او افزود: من به عنوان بخش خصوصی تعهدی به ساخت و پخش اینگونه فیلم‌ها ندارم، اما در «خانه فیلم» احساس مسئولیت کردم و پخش این فیلم را برعهده گرفتم آن هم در رایطی که پخش آن‌ها را باید دولت بر عهده بگیرد.

وی اضافه کرد: من به عنوان متولد دهه ۶۰ آگاهی خاصی نسبت به جنگ و دفاع مقدس و آنچه در آن برهه زمانی پیش آمده، نداشتم اما در این سال‌ها همیشه دیدم عده‌ای به محتوای سینما اعتراض داشته و نسبت به نبودن این فیلم‌ها گله می‌کردند. حال به نظر می رسد به جای شعار دادن خوب است به میدان بیایند و حمایت کنند تا این فیلم‌ها که باید توسط جوان‌ها دیده شوند به خوبی امکان اکران و نمایش پیدا کنند.

مدیر خانه فیلم درباره تبلیغات فیلم «ماهورا» هم گفت: تلویزیون و شهرداری در این راستا همکاری خوبی انجام داده‌اند و فعلا تبلیغاتی برای فیلم صورت گرفته اما نکته مهم همان حمایت سازمان‌های مرتبط به حوزه دفاع مقدس است.

به گزارش گیلان شهر ، «ماهورا» به کارگردانی حمید زرگرنژاد و تهیه‌کنندگی حمید آخوندی و علیرضا جلالی روایتگر داستانی واقعی است که در خلاصه داستان آن آمده: «در زندگی تو زنی است با چشمانی شکوهمند که لبانش خوشه‌های انگور و لبخندش موسیقی و گل، اما هرکس بخواهد به او نزدیک شود ناپدید می‌شود».

ساعد سهیلی، میترا حجار، بهاره کیان افشار، احمد کاوری، کامران تفتی، مهدی صبایی، مونا فرجاد، یوسف مرادیان، محسن افشانی، مالک سراج و داریوش ارجمند در فیلم سینمایی «ماهورا» به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم ماهورا,اخبار فیلم و سینما,خبرهای فیلم و سینما,سینمای ایران
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1499

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics