• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
3

استاندار گیلان: مدیران خاطی برکنار می‌شوند

  • کد خبر : 1505
  • 11 مهر 1397 - 22:59
استاندار گیلان: مدیران خاطی برکنار می‌شوند
استاندار گیلان گفت: با مدیر خاطی برخورد کرده و بدون تعارف از استان بیرونش می‌کنم.

به گزارش گیلان شهر ، مصطفی سالاری عصر امروز در جلسه کارگروه رفع موانع تولید استان گیلان در رشت اظهار داشت: اعتبارات استان گیلان در راستای پرداخت تسهیلات اشتغالزا ۱۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

استاندار گیلان با بیان اینکه اعتبارات استانی باید به برش‌های شهرستانی تقسیم شود عنوان داشت: در جلسه رفع موانع تولید اگر پرونده‌ای قبلا بررسی شده باید سوابقش مطرح شود.

سالاری با تاکید بر لزوم دقیق پرونده‌های ورودی به کارگروه رفع موانع تولید تصریح کرد: مدیران استان گیلان باید جلسات این کارگروه را جدی بگیرند و بر اجرای مصوبات آن نظارت داشته باشند.

وی با بیان اینکه اگر مدیران با دلایل موجه قصد عدم حضور در جلسات کارگروه رفع موانع تولید را دارند باید از قبل اطلاع دهند افزود: اگر مدیران کار واجبتری از حضور کارگروه رفع موانع تولید دارند بگویند تا ما مدیر دیگری انتخاب می کنیم.

سالاری با اعلام اینکه مدیران غایب در جلسه کارگروه رفع موانع تولید باید ظرف سه روز کتباً علت غیبتشان را اعلام کنند ابراز داشت: در غیر این صورت با مدیر خاطی برخورد کرده و بدون تعارف از استان بیرونش می‌کنم.

نماینده عالی دولت در استان گیلان با تاکید بر لزوم یافتن علل عدم اجرای مصوبات کارگروه رفع موانع تولید خاطرنشان کرد: با مدیران با سابقه‌ای که در جلسات شرکت نکنند به‌شدت برخورد می‌شود.

 

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1505

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics