• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
کل اخبار 9629
2
فرماندار رشت در دیدار با اعضاء تشکل خانه کارگر:

اراده خدمت در همه مسئولان وجود دارد

  • کد خبر : 1410
  • 09 مهر 1397 - 17:08
اراده خدمت در همه مسئولان وجود دارد
فرماندار شهرستان رشت دغدغه همه مسئولان و کارگزاران دولتی را خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان دانست و گفت: اراده خدمت در همه مسئولان وجود دارد، اما متاسفانه شرایط سخت کنونی امکان را برای به ثمر رسیدن این تلاش ها دشوار کرده است.

به گزارش گیلان شهر ، میرشمس مومنی‌زاده در این جلسه که در فرمانداری رشت برگزار شد، یکی از خصوصیات بارز و از ارزش‌های این نظام و انقلاب را، مردمی بودن آن دانست و مسئولان و کارگزاران را متصف به این صفت خواند.

وی با تاکید بر لزوم نقدپذیر بودن مسئولان و کارگزاران نظام، اذعان داشت: در شرایط خاص بین المللی و داخلی که اکنون کشور در آن قرار دارد، مردم متاثر از مشکلات اقتصادی و معیشتی بوده و افراد حقوق بگیر مانند کارمندان و کارگران فشار بیشتری را متحمل می شوند.

مقام عالی دولت در مرکز استان، ضمن تجلیل از کارفرمایان و سرمایه گذارانی که به تولید و ایجاد اشتغال می‌پردازند و مقدس و شریف خواندن کلیه افرادی که با نیت خدمتگزاری به جامعه، در صدد کار، تلاش و تولید هستند، خاطرنشان کرد: جامعه شریف کارگری، تقدس ویژه ای در فرهنگ ما داشته و مطابق باورهای دینی و سنتی ما، شایسته تکریم و حمایت هستند و باید حداقل‌های زندگی آنان مانند خدمات رفاهی، مسائل حقوقی و معیشتی و… تامین شود.

میرشمس مومنی زاده دغدغه  همه مسئولان و کارگزاران دولتی را خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان دانست و گفت: اراده ی خدمت در همه مسئولان وجود دارد، اما متاسفانه شرایط سخت کنونی امکان را برای به ثمر رسیدن این تلاش ها دشوار کرده است.

وی ضمن تاکید بر همدلی و هم افزایی در بین همه اقشار جامعه، پیشنهاد داد: جهت تقویت روحیه  کارگران و خانواده هایشان، برای نخستین بار می توانید با برگزاری یک جشن ساده و بی تکلف، برای روز ۲۹ آبان، سالروز تصویب قانون کار که این تشکل بعضا برنامه هایی دارد ، کاری کنید که امسال به جای سخنرانی صرف، برای ساعات اندکی این عزیزان از دغدغه های فکری و معیشتی فارغ شده و انشاا… این رویه و الگو برای سال های بعد هم دنبال شود.

وی با اشاره بر تداوم برگزاری این جلسات، بر لزوم دعوت از تعدادی از مدیران سازمان ها و نهادهای ذیربط در جلسات آتی جهت رفع مشکلات موجود تاکید کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1410

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics