• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
6

معارفه مدیر کل جدید دیوان محاسبات گیلان

  • کد خبر : 1334
  • 08 مهر 1397 - 14:17
معارفه مدیر کل جدید دیوان محاسبات گیلان

آقای پری پور بعنوان مدیر کل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی شد. گیلان شهر/  در مراسمی که امروز در رشت آقای پری پور بعنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی و از زحمات آقای احمدی مدیرکل پیشین قدردانی شد. معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور در این مراسم گفت : در شرایط […]

آقای پری پور بعنوان مدیر کل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی شد.

گیلان شهر/  در مراسمی که امروز در رشت آقای پری پور بعنوان مدیرکل جدید دیوان محاسبات گیلان معرفی و از زحمات آقای احمدی مدیرکل پیشین قدردانی شد.
معاون حقوقی، مجلس و تفریغ بودجه دیوان محاسبات کشور در این مراسم گفت : در شرایط تحریم و جنگ اقتصادی باید تفسیر از قانون را برای گره گشایی از مشکلات در بستر حفط روحیه تعامل جمعی عملی ساخت تا آثار تحریم های ناجوانمردانه ی دشمنان به حداقل برسد.
آقای منتی نژاد با اشاره به شناخت دقیق دشمنان از شرایط کشور و هدایت تحریم‌ها به سمت حوزه های آسیب پذیر اقتصادی و اداری تصریح کرد : در این شرایط ، فرصت آزمون و خطا برای هیچ مدیر و دستگاهی وجود ندارد و همه باید با پرهیز از اسراف و تصمیمات غیر اصولی، زمینه ی بهره وری بیشتر در روند هزینه کرد اعتبارات را مهیا سازند.
آقای احمدی معاون پشتیبانی و هماهنگی امور اقتصادی استانداری گیلان نیز نقش دیوان محاسبات در شفاف سازی هزینه کرد اعتبارات دولتی  را تبیین کرد و افزود : نظرات کارشناسانه دیوان محاسبات برای مدیران اجرایی فرصتی فراهم می کند تا از هرگونه انحراف در بودجه جلوگیری شود.
لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1334

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics