• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
4
معاون مدیریت بحران استانداری گیلان:

سیل در گیلان خسارت جانی نداشت

  • کد خبر : 1250
  • 07 مهر 1397 - 9:51
سیل در گیلان خسارت جانی نداشت

گیلان شهر/ معاون مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه سیل در تالش سبب از بین رفتن زیرساخت ها شد و خسارت مالی فراوانی برجای گذاشته است گفت: خوشبختانه سیل تالش خسارت جانی نداشته است. کاظم یوسفی گفت: بارش شدید باران در گیلان از شامگاه چهارشنبه آغاز و سبب جاری شدن سیل شده که بر […]

گیلان شهر/ معاون مدیریت بحران استانداری گیلان با اشاره به اینکه سیل در تالش سبب از بین رفتن زیرساخت ها شد و خسارت مالی فراوانی برجای گذاشته است گفت: خوشبختانه سیل تالش خسارت جانی نداشته است.

کاظم یوسفی گفت: بارش شدید باران در گیلان از شامگاه چهارشنبه آغاز و سبب جاری شدن سیل شده که بر این اساس خسارت‌های سنگینی به زیرساخت‌های آب، برق و گاز در تالش وارد شده است و تاکنون ۱۵ خانه در تالش کاملا تخلیه و ساکنان آن در مساجد محل اسکان داده شده اند.

وی ادامه داد: در اثر بارش شدید شهرستان های رضوانشهر، تالش و صومعه‌سرا  دچار آبگرفتگی شده اند که به دلیل جاری شدن سیل عمده خسارت این بارش‌ها در شهرستان تالش بوده است و شش‌خانه در این شهرستان کاملاً تخریب و به ۵۰ خانه دیگر خسارت وارد شده و هنوز برآورد اولیه صورت نگرفته است و همچنان در حال خدمت رسانی به مردم آسیب دیده این مناطق هستیم.

یوسفی متذکر شد: حدود ۳۴۰ خانوار شهرستان تالش در ساعات اولیه سیل دچار قطعی گاز شده‌اند که ۵۰ درصد آنها ایمن‌سازی و وصل شده و ۱۷۰ خانوار دیگر نیز در حال ایمن‌سازی و اتصال است.

وی از سقوط ۵۰ تیر برق در تالش خبر داد و گفت: با سقوط تیر برق‌ها در تالش در ابتدایی‌ترین دقایق با کابل‌های نگه‌دارنده جریان برق به شبکه برگردانده شده است و تنها دو روستا دیشب در تاریکی به سر برده اند.

معاون مدیریت بحران استانداری گیلان همچنین از قطع انشعاب یک هزار خانوار تالش خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تأمین آب شرب خانوارهای فاقد آب به‌صورت سیار صورت می‌گیرد.

وی تاکید کرد: در حال حاضر تمامی دستگاه های خدمت رسان در آماده باش به سر می برند و امروز عملیات خدمت رسانی به مردم ضیابر از توابع مرکزی صومعه سرا را که دچار آبگرفتگی شده اند را آغاز کرده ایم و به دلیل نزدیکی این روستا به تالاب اقدامات پیشگیرانه در راستای مقابله با سیل در حال انجام است.

یوسفی خاطرنشان کرد: با توجه به کاهش بارندگی ها از عصر امروز می توانیم بگوییم خطر رفع شده است و به زودی بحران سیل کاملا فروکش خواهد کرد.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1250

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics