• امروز : سه شنبه - ۲۸ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Tuesday - 16 April - 2024
کل اخبار 9607
4
رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان:

ورود روزانه ۲۸۰ تُن مرغ به بازارهای گیلان/کمبود مرغ نداریم

  • کد خبر : 1287
  • 07 مهر 1397 - 21:06
ورود روزانه ۲۸۰ تُن مرغ به بازارهای گیلان/کمبود مرغ نداریم

به گزارش گیلان شهر ، علیرضا شعبان‌نژاد بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۳ هزار تُن گندم در انبارهای گیلان ذخیره شده که نیاز استان برای مدت شش ماه را تامین می‌کند. وی با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری در […]

به گزارش گیلان شهر ، علیرضا شعبان‌نژاد بعدازظهر شنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار که در سالن شهید انصاری استانداری گیلان برگزار شد، اظهارکرد: در حال حاضر بیش از ۱۰۳ هزار تُن گندم در انبارهای گیلان ذخیره شده که نیاز استان برای مدت شش ماه را تامین می‌کند.

وی با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری در مرغداری های استان گیلان ۷ میلیون قطعه جوجه‌ریزی انجام شده است، افزود: روزانه ۲۸۰ تُن مرغ در شهرهای مختلف استان گیلان توزیع می‌شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان در ادامه به قیمت مرغ در بازارهای استان نیز اشاره و اظهارکرد: در حال حاضر قیمت مرغ در استان گیلان ۱۰ هزار و ۲۰۰ تومان است.

وی همچنین با اشاره به اینکه قیمت مرغ زنده در استان گیلان بیش از شش هزار تومان است، خاطرنشان کرد: با وجود اینکه مرغ به میزان کافی در گیلان وجود دارد اما نوسانات کشوری بر روی قیمت مرغ در بازارهای استان تاثیرگذار است.

شعبان‌نژاد با بیان اینکه در بازارهای استان گیلان باید مرغ ۲۰۰ تومان ارزان‌تر از استان تهران عرضه شود، تصریح کرد: معضل به‌ وجود آمده در حوزه حمل و نقل سبب شد تا قیمت مرغ به ۱۰ هزار تومان برسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از اقدامات سازمان جهاد کشاورزی گیلان ورود هفته‌ای ۲۴ تُن گوشت گرم به این استان است، ادامه داد: در حال حاضر ۱۱ هزار و ۱۲۰ تُن ذرت در انبارهای استان ذخیره شده است و به لحاظ واردات دان با مشکلی مواجه نیستیم.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1287

برچسب ها

خبر های مرتبط

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics