• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
کل اخبار 9621
4

بازدید رایگان از موزه‌های گیلان در روز جهانی گردشگری

  • کد خبر : 1188
  • 05 مهر 1397 - 13:13
بازدید رایگان از موزه‌های گیلان در روز جهانی گردشگری

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بازدید از تمامی موزه‌ها و اماکن تحت ‌پوشش سازمان میراث‌فرهنگی،صنایع ‌دستی و گردشگری امروز ۵ مهر رایگان است. رضا علیزاده گفت: به‌ مناسبت ۵ مهر روز جهانی گردشگری بازدید از موزه‌های استان برای تمام اقشار رایگان خواهد بود. وی ادامه داد: اداره‌کل موزه‌ها سعی دارد تا […]

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری گیلان گفت: بازدید از تمامی موزه‌ها و اماکن تحت ‌پوشش سازمان میراث‌فرهنگی،صنایع ‌دستی و گردشگری امروز ۵ مهر رایگان است.

رضا علیزاده گفت: به‌ مناسبت ۵ مهر روز جهانی گردشگری بازدید از موزه‌های استان برای تمام اقشار رایگان خواهد بود.

وی ادامه داد: اداره‌کل موزه‌ها سعی دارد تا با ارائه راهکارهای مختلف برای تسهیل بازدید از موزه‌ها و ترغیب و تشویق مردم برای شناساندن پیشینه گذشتگان و آشنایی با تمدن کهن این مرز و بوم رسالت خود را به‌نحو احسن در قبال ملت غیور و آزاده ایران ادا کند.

علیزاده اضافه کرد: گیلان با توجه به ظرفیت ها و توانمندی های طبیعی، تاریخی و فرهنگی می تواند به عنوان یکی از قطب های گردشگری کشور تلقی شود؛ شاید در سال هایی نه چندان دور گردشگری تنها در دریا و جنگل این سرزمین خلاصه می شد اما امروز در راستای توسعه و رونق صنعت گردشگری، توانمندی های بسیاری در این حوزه برای استان تعریف شده که موزه ها می تواند بعدی از آن باشد.

تمامی موزه های تحت پوشش اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری گیلان از جمله موزه گنجینه رشت،موزه میراث روستایی گیلان،موزه تاریخ چای ایران(لاهیجان)،موزه نمایشگاه اسناد تاریخی رودبار،موزه مردم شناسی فومن،موزه های ماسوله،موزه نظامی انزلی و بنای تاریخی قلعه رودخان از جمله  موزه ها و اماکن تاریخی مشمول طرح بازدید رایگان در روز جهانی گردشگری هستند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1188

برچسب ها

خبر های مرتبط

27آذر
سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!
پایان تور روسیه گردی استاندار و همراهان؛

سفری که برای مردم آب نداشت اما برای عده ای نان*، شاید!

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics