• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9621
4
رئیس پلیس راه گیلان:

افزایش ۹درصدی آمار کشته شدگان در جاده‌های گیلان

  • کد خبر : 1163
  • 05 مهر 1397 - 9:53
افزایش ۹درصدی آمار کشته شدگان در جاده‌های گیلان

رئیس پلیس راه گیلان از افزایش ۹ درصدی آمار مرگ ناشی از تصادف در جاده‌های برون شهری استان خبر داد. گیلان شهر/ سرهنگ حسین محمدپور در دیدار با مدیران شرکت‌های بیمه با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۵۴۵ نفر در جاده‌های برون شهری استان بر اثر تصادفات جان باخته‌اند، اظهار کرد: این آمار در […]

رئیس پلیس راه گیلان از افزایش ۹ درصدی آمار مرگ ناشی از تصادف در جاده‌های برون شهری استان خبر داد.

گیلان شهر/ سرهنگ حسین محمدپور در دیدار با مدیران شرکت‌های بیمه با بیان اینکه در سال گذشته تعداد ۵۴۵ نفر در جاده‌های برون شهری استان بر اثر تصادفات جان باخته‌اند، اظهار کرد: این آمار در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به میزان ۹ درصد رشد داشته است.

رئیس پلیس راه استان ۶۳ درصد از مجموع آمار کشته‌ها را متعلق به موتورسیکلت و عابران پیاده دانست و گفت: پلیس راه استان علاوه برانجام اقدامات سلبی و ایجابی، اقدامات متنوع و ابتکاری از قبیل برنامه آموزش به موتورسواران در شهرستان‌های مختلف استان، اهدای کلاه ایمنی تهیه و تکثیر لوح‌فشرده آموزشی را جهت کنترل و کاهش آمار جانباختگان را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: در کنار این اقدامات استفاده از ظرفیت‌های برون سازمانی به ویژه جلب مشارکت شرکت‌های بیمه استان در اجرای برنامه‌های آموزشی پلیس با ایجاد مشوق‌های لازم، نقش به سزایی در کاهش حوادث رانندگی استان خواهد داشت.

سرهنگ محمدپور ترویج و نهادینه کردن فرهنگ استفاده از کلاه‌ایمنی مستلزم مشارکت همه دستگاه‌های متولی در استان دانست و تصریح کرد: شرکت‌های بیمه می‌توانند از بستر آموزشی که پلیس راه استان فراهم کرده، نقش مشارکتی خود را را ایفا و با ایجاد مشوق‌های لازم از جمله اهدای کلاه ایمنی، نصب برچسب و توزیع بروشور و غیره در حوزه پیشگیری از وقوع حوادث رانندگی نقش پررنگی را ایفا کنند.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1163

برچسب ها

خبر های مرتبط

31فروردین
پروازهای فرودگاه‌های کشور در حال عادی هستند
30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics