• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
4
نماینده مردم رشت در مجلس: عزل سیف بهانه خوبی برای فرار از پاسخگویی به مردم نیست

نماینده مردم رشت در مجلس‌ گفت:‌ عزل سیف بهانه خوبی برای فرار از پاسخگویی به مردم و مالباختگان مؤسسات مالی و اعتباری نیست.

  • کد خبر : 1113
  • 04 مهر 1397 - 15:54
نماینده مردم رشت در مجلس‌ گفت:‌ عزل سیف بهانه خوبی برای فرار از پاسخگویی به مردم و مالباختگان مؤسسات مالی و اعتباری نیست.

گیلان شهر :جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ نوسانات عجیب بازار ارز و سکه،‌ ناآرامی‌هایی که در جریان قضیه مؤسسات مالی و اعتباری در کشور به راه افتاد و بسیاری از ناکارآمدی‌های دیگر بدون پاسخگویی به مردم و با عزل و نصب چند مسئول جبران نمی‌شود. نماینده مردم رشت در مجلس عنوان […]

گیلان شهر :جبار کوچکی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در رشت اظهار داشت:‌ نوسانات عجیب بازار ارز و سکه،‌ ناآرامی‌هایی که در جریان قضیه مؤسسات مالی و اعتباری در کشور به راه افتاد و بسیاری از ناکارآمدی‌های دیگر بدون پاسخگویی به مردم و با عزل و نصب چند مسئول جبران نمی‌شود.

نماینده مردم رشت در مجلس عنوان کرد:‌ در بسیاری از کشورهای دنیا به خاطر مسائل کوچک اقتصادی یا فامیل‌بازی در جریان استخدام افراد،‌ خروج منابع بیت‌المال و مصادره آن به نفع شخصی و موضوعاتی از این دست،‌ پس از عذرخواهی و عزل مدیر متخلف،‌ دادگاه نیز جهت محاکمه وی ورود می‌کند.

کوچکی‌نژاد با بیان اینکه رئیس کل سابق بانک مرکزی از وی شکایت کرده است ‌گفت:‌ در هفته‌های گذشته بنده اخطاریه‌ای را در صحن علنی مجلس جهت حضور در دادگاه دریافت کردم که پس از بررسی و کنکاش در این مورد متوجه شدم که این قضیه از رئیس کل سابق بانک مرکزی نشأت گرفته است.

نایب رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در همین باب خاطرنشان کرد:‌ بنده برخلاف برخی افراد که هیچ وقت پاسخگوی عملکرد ضعیف خود نبوده‌اند به عنوان یکی از نمایندگان مردم از حقوق آنان نه تنها در جریان قضیه مؤسسات مالی و اعتباری بلکه در همه حوزه‌ها و در هرجایی که اقتضاء کند دفاع می‌کنم.

وی با تأکید بر اینکه عزل سیف از سوی دولت، نوشدارویی بی اثر بوده است تصریح کرد:‌‌ به اعتقاد بنده رئیس کل سابق بانک مرکزی در همان مقطع زمانی که جو کشور به علت موضوع مؤسسات مالی و اعتباری نا آرام شده بود باید ضمن عذرخواهی از مردم و پاسخ به افکار عمومی از سمت خود برکنار می‌شد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد با مدیران ناکارآمد و سوءاستفاده‌گر تأکید کرد و افزود:‌ با توجه به اینکه شرایط فعلی کشور بسیار خاص و حساس است ضمن به‌کارگیری از مدیران توانا و کارآمد در پست‌های مختلف سازمانی،‌ باید به‌شدت بر روی عملکرد آن‌ها نظارت انجام شود.

کوچکی‌نژاد پاسخگو بودن به مردم را پیش‌شرط قبول یک مسئولیت مهم دانست و تصریح کرد:‌ کسانی که پستی دارند اما به مردم پاسخگو نیستند،‌ افرادی که از پست و مقام خود سوءاستفاده می‌کنند و یا مدیرانی که با ناکارآمدی خود جامعه را دچار چالش می‌کنند مجرم هستند و باید با آنان برخورد شود.

انتهای پیام/م

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1113

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد
پایگاه خبری گیلان شهر

حمزه خلیلی معاون اول قوه قضاییه شد

17فروردین
شیوه استخدام معلمان تغییر کرد
پایگاه خبری گیلان شهر

شیوه استخدام معلمان تغییر کرد

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics