• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
کل اخبار 9615
2

سکه ۵ میلیونی شد/ هر گرم طلا ۵۱۲ هزار تومان

  • کد خبر : 1082
  • 04 مهر 1397 - 12:49
سکه ۵ میلیونی شد/ هر گرم طلا ۵۱۲ هزار تومان

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۵۱۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۰۰ دلار معامله می‌شود. گیلان شهر/ قیمت دلار در بازار تهران ۱۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان ثبت شده است.  امروز در بازار […]

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۵۱۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

گیلان شهر/ قیمت دلار در بازار تهران ۱۷ هزار تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان ثبت شده است.

 امروز در بازار آزاد سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۵ میلیون و ۷۰ هزار تومان و سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴ میلیون و ۵۵۱ هزار تومان معامله شد.

در بازار آزاد هر قطعه نیم سکه بهار آزادی دو میلیون و ۴۳۰ هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و هر قطعه سکه گرمی ۷۰۰ هزار تومان فروخته می‌شد.

هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز امروز ۵۱۲ هزار تومان ارزش‌گذاری شده بود، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۲۰۰ دلار معامله می‌شود.

، قیمت یورو در مرکز مبادلات ارزی با افزایش قیمت نسبت به روز قبل ۴۹۴۲ تومان اعلام شده است درحالی که نرخ این ارز در بازار آزاد طی روزهای اخیر به ۲۰ هزار تومان رسیده است. هم اکنون یورو دولتی با آزاد بیش از ۱۵ هزار تومان اختلاف دارد.

در معاملات رسمی، قیمت درهم امارات نیز ۱۱۴۳ تومان ثابت مانده است درحالی که قیمت این ارز در بازار آزاد ۴۵۱۰ تومان است؛ ضمن اینکه پوند انگلیس نیز در مرکز مبادلات ۵۵۳۴ تومان قیمت خورده درحالی که این ارز در بازار آزاد بیش از ۲۲ هزار تومان فروخته می شود.

لینک کوتاه : http://gilanshahr.ir/?p=1082

برچسب ها

خبر های مرتبط

30فروردین
جدول میزان پرداختی حقوق کارگران در سال ۱۴۰۳
29فروردین
جزییات جدید درباره واریز سوم سود عدالت

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

free counter with statistics